جمعه 30 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به آلودگی شدید هوا، قم جلسه کارگروه مدیریت شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار امروز در استان برگزار شد.

خبرگزاری مهر

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر رگبار باران، وزش باد و بروز گردوخاک در 16 استان و آماده‌باش هلال‌احمر در این استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در 12 استان کشور هشدار صادر کرد.

وب‌گاه تابناک

سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در استان‌های تهران، قم، مرکزی، همدان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، اصفهان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان هشدار داد.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در تهران، قم، مرکزی، همدان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، اصفهان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه پیشین جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: دکتر پزشکیانحاضر نیست به هیچ‌وجه از حقوق ملت ایران کوتاه بیاید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به آمادگی برای کمک به دولت گفت: دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری رأی قابل توجهی کسب کردند که نشان می‌دهد پس از 44 سال، نشاط سیاسی در کشور زنده است.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی نسبت وزش باد شدید و و طوفان گرد و خاک در 12 استان همچنین رخداد رگبار و رعد و برق و احتمال وقوع سیلاب در چهاراستان شمالی کشور هشدار داد.

وب‌گاه گسترش

مجری طرح تولید پراکنده برق منطقه‌ای تهران گفته است که ظرفیت نیروگاه های کوچک مقیاس برق افزایش پیدا کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی نسبت وزش باد شدید و و طوفان گرد و خاک در 12 استان همچنین رخداد رگبار و رعد و برق و احتمال وقوع سیلاب در چهاراستان شمالی کشور هشدار داد.

وب‌گاه گسترش

آشنایی با آهن‌چی، بهترین آهن فروشی قم و مرجع فروش باکیفیت‌ترین آهن‌آلات

خبرگزاری مهر

کتاب «ملاقات در جزیره» نوشته نجمه جوادی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای قم اعلام کرد: با توجه به قرار گرفتن هوای استان در شرایط بسیار ناسالم، ادارات قم از ساعت 11 تعطیل می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ آیت‌الله محمدی عراقی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم، در گفت‌وگویی با خبرگزاری دانشجو به تحلیل وضعیت رژیم صهیونیستی و نقش نیروهای مقاومت پرداخت. آیت‌الله محمدی عراقی در این گفت‌وگو به ناکامی‌های رژیم صهیونیستی علی‌رغم حمایت‌های گسترده و استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی و جنایت‌هایی مانند کودک‌کشی، اشاره کرد. وی با اشاره به تقریباً 40 هزار شهید، هزاران...