جمعه 30 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه عصر ایران

سعیدی، امام جمعه قم گفت: کسی که به آمریکا دل‌بستگی داشته باشد و تصور کند بدون لطف آمریکا، نمی‌توان در کشور قدم از قدم برداشت، همکار خوبی نخواهد بود. وی افزود: راهکار دیگر که مهم‌تر از مذاکره است، خنثی‌سازی تحریم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در صورت تخریب جنگل‌ها و منابع طبیعی در ایران، چشم‌انداز بیابانی شدن ایران بسیار نزدیک است. پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای نامناسب و تصمیمات مهندسی باعث تخریب چشمگیر جنگل‌ها برای ساخت سازه‌هایی مانند سدها و جاده‌ها شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه اهواز گفت: امروز برخی طلبکارند چرا که فقر برای آنها این شرایط را رقم زده است؛ در زمانی سالها یارانه 45 هزار تومان بود ولی در دوره آیت الله رئیسی 12 برابر افزایش پیدا کرد به همین جهت فرق می‌کند که به چه کسی رأی دهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید علی خمینی، مصطفی پورمحمدی و احمد مروی، در دور دوم انتخابات شرکت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویر زیر مربوط به یک آرایشگر در سال 1337 است.

وب‌گاه الف

رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت: تا ساعت 11 صبح روز جمعه، نسبت به زمان مشابه در دور اول انتخابات ریاست جمهوری شاهد افزایش 20 درصدی مشارکت مردم قم هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

قم - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجعه تقلید شیعیان با حضور در پای صندوق دومین مرحله چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، رأی خود را به صندوق انداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسینیه ارشاد، حسینیه جماران، ستاد انتخابات وزارت کشور و... امروز میزبان سیاسیونی بودند که برای رأی دادن در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم پای صندوق‌های رأی رفتند.

وب‌گاه الف

عضو فقهای شورای نگهبان گفت: چشم دشمنان به این انتخابات است، فلذا مشارکت مردم و انتخاب اصلح یک وظیفه و تکلیف است.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی از آیات عظام و چهره های سیاسی از جمله آذری جهرمی، عباس عراقچی و احمد جنتی رأی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری به صندوق انداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویر زیر از فرودگاه مهرآباد از مجموعه عکس‌های پاکزاد در سال 1337 است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قم - آیت‌الله نوری همدانی با شرکت در دور دوم چهادرهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رأی خود را به صندوق انداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

قم - آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید شیعیان رأی خود را به صندوق انداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مردم قم از اولین ساعت شروع انتخابات در جمکران حاضر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرایطی که فقط چند ساعت به آغاز رأی‌گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری باقی مانده است، آخرین نتایج نظرسنجی‌ها از رقابت نزدیک مسعود پزشکیان و سعید جلیلی حکایت دارد. خبرآنلاین نوشت: - با نزدیک شدن به پایان مهلت قانونی تبلیغات، حجم خبرهای مرتبط با دو نامزد حاضر در مرحله دوم انتخابات طی روز چهارشنبه 13 تیر بسیار زیاد بود و با فرا رسیدن پنج‌شنبه 14 تیر و آغاز منع قانونی...