جمعه 30 شهریور 1403

قم

قم

خبرگزاری مهر

هیأت دانشگاهی جمهوری اسلامی ایران با سفر به کراچی بر لزوم برنامه‌ریزی جهت تحقق دیپلماسی علمی و دانشگاهی تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در شرایطی که فقط چند ساعت به آغاز رأی‌گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری باقی مانده است، آخرین نتایج نظرسنجی‌ها از رقابت نزدیک مسعود پزشکیان و سعید جلیلی حکایت دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده مرزبانی فراجا از ناکامی قاچاقچیان و کشف یک تن و 170 کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان در مرزهای جنوب شرق خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور از فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی که از فردا (15 تیرماه) آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه (17 تیرماه) ادامه دارد خبر داده و در همین راستا نسبت به عدم اتراق و برپا کردن چادرهای مسافرتی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت طبیعت‌گردی در ساعات بعدازظهر توصیه کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور از فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی که از فردا (15 تیرماه) آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه (17 تیرماه) ادامه دارد خبر داده و در همین راستا نسبت به عدم اتراق و برپا کردن چادرهای مسافرتی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت طبیعت‌گردی در ساعات بعدازظهر توصیه کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان مشارکت استان‌ها در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم نسبت به دور قبل کاهش محسوس داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

:00 مهرداد خدیر در هم میهن نوشت 15تیر 1403 خورشیدی در تاریخ معاصر ایران ثبت خواهد شد. این یک جمله کلیشه‌ای نیست که برای قرائت متنی در صداوسیما با پس‌زمینه ترانه یا سرودی ملی و به قصد تهییج مردم به شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری نوشته و خوانده شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باگذشت چند روز از انتخابات ریاست جمهوری، همچنان جزئیات آرا و آمار مشارکت برخی استان‌ها و البته بسیاری شهرستان‌ها منتشر نشده است. باگذشت چند روز از انتخابات ریاست جمهوری، همچنان جزئیات آرا و آمار مشارکت برخی استان‌ها و البته بسیاری شهرستان‌ها منتشر نشده است. به نظر می‌رسد استانداری‌ها و فرمانداری‌های سراسر کشور از رویه‌ای یکسان - استاندارد - در اطلاع‌رسانی پساانتخابات و گزارش‌دهی پیروی...

وب‌گاه خبر آنلاین

به نظر می‌رسد استانداری‌ها و فرمانداری‌های سراسر کشور از رویه‌ای یکسان - استاندارد - در اطلاع‌رسانی پساانتخابات و گزارش‌دهی پیروی نمی‌کنند. برای نمونه در استان‌های خراسان رضوی و هرمزگان برخلاف سایرین، درصد آرای کسب شده هر نامزد به‌جای تعداد رأی منتشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

دَماوَند کوهی در شمال ایران و استان مازندران است که بلندترین کوه ایران و غرب آسیا، بلندترین آتشفشان آسیا و خاورمیانه است و سومین آتشفشان مرتفع در نیمکره شرقی (پس از کوه کلیمانجارو و کوه البروس) است. دماوند در پاره مرکزی رشته کوه البرز در جنوب دریای خزر جای دارد. این کوه، در بخش لاریجان در شهرستان آمل در استان مازندران قرار دارد. دماوند به هنگام صاف و آفتابی شدن هوا، از شهر‌های تهران،...

خبرگزاری مهر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه‌ای برای مادران، همسران و دختران شهدا و ایثارگران دارد.

خبرگزاری مهر

نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 روزهای پنجشنبه و جمعه 21 و 22 تیر در 408 شهر کشور برگزار می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال ایران چنان اوج گرفته است که معامله های بزرگ فقط به غول‌ها تعلق ندارد، بلکه تیم‌های نوظهور هم چند سورپرایز داشته اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویر زیر از مجموعه عکس‌های محمود پاکزاد است که 67 سال قبل از میدان انقلاب گرفته شده است.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: بر همه واجدان شرایط لازم است با شرکت پرشور و انتخاب فردی مؤمن، امین و شایسته جایگاه مهم ریاست جمهوری اسلامی ایران کار نیمه‌تمام را تمام کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سعید جلیلی گفت: انتخاب با شماست، در این لحظه که اقبال پرشور شما را در بیرجند، کرج، تهران، قم، اراک، شهریار، اصفهان و تبریز و شیراز و ارومیه دیدم، پس مصمم تر هستم تا بار از دوش مردم بردارم و برای عدالت برخیزم.