جمعه 30 شهریور 1403

قم

قم

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه فرهنگ هنر و رسانه در سه سال اخیر اتفاقات بزرگی را شاهد بودیم. از جمله رشد 700 درصدی مخاطبان سینما و رشد 300 درصدی فروش که بخشی از اقدامت موثر دولت سیزدهم در حوزه فرهنگ و هنر بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید جلیلی در ادامه سفرهای استانی خود در دومین در از تبلیغات ریاست جمهوری دقایقی قبل وارد کرمانشاه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام کرد: بر اساس مصوبه جلسه رسمی شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بدین‌وسیله نظر اکثریت اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مبنی بر حمایت از جناب آقای دکتر سعید جلیلی را اعلام می‌نمائیم.

وب‌گاه الف

نگاهش که کردم، حسابی حالم گرفته شد. از بس خسته بود و بی خوابی کشیده بود، از چشم هایش اشک می آمد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی بیانیه‌ای از سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد. متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم ملت شریف ایران؛ ضمن تشکر از شرکت شما در مرحله اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و با تقدیر از کلیه دست‌اندر کاران اجرایی، نظارتی، امنیتی، نظامی، انتظامی و نیز کلیه کسانی که به نحوی در...

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ هشتمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی روز سه‌شنبه در دانشگاه تهران برگزار شد. این کنفرانس با پیام آیت‌الله نوری همدانی و سخنرانی‌های شخصیت‌های برجسته‌ای چون آیت‌الله محمدی عراقی، آیت‌الله محسن اراکی، محمد مقیمی، عسکر جلالیان، محسن پاک آیین، حمید نوری، کاظم دارابی و امین انصاری همراه بود. آیت‌الله محمدی عراقی، رئیس...

وب‌گاه خبر آنلاین

هجمه ها به مسعود پزشکیان بعد از یک جمله او درباره شهید سلیمانی بالا گرفته است آنهم در شرایطی که این کاندیدا بدون تعریض و کنایه این جمله را از بابت نقش سردار شهید در ضربه زدن به اسرائیل در منطقه عنوان کرده بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای از «سعید جلیلی» در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

خبرگزاری مهر

قم - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای از «سعید جلیلی» در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی بیانیه‌ای از سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

خبرگزاری مهر

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی بیانیه‌ای از سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم به اعزام طلاب برای تبلیغ یک کاندیدای خاص در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

وب‌گاه گسترش

آنطور که شواهد نشان می دهد، تابستان پیش رو، شاهد رشد مصرف برق خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل مجمع محققین و مدرسن حوزه علمیه قم گفت: بهترین اخلاق انتخاباتی این است که کاندیداها به وعده‌هایی که می‌دهند، عمل کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری سارق به عنف گوشواره های طلا کودکان خرد سال در بوستان های استان و کشف 5 فقره سرقت، خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی صنعت برق گفت: در تابستان امسال میزان تقاضای مصرف بیش از 8 درصد افزایش‌یافته و این رشد نامتعارف است.