دوشنبه 23 مهر 1403

قهرمان پاراتکواندو: سلامت افراد جامعه برایم مهمتر از ورزش است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
قهرمان پاراتکواندو: سلامت افراد جامعه برایم مهمتر از ورزش است

تهران - ایرنا - ملی‌پوش پاراتکواندو گفت: اگر به مدال پارالمپیک 2021 توکیو برسم بخشی از جوایز آن را صرف امور خیریه خواهم کرد زیرا باور دارم کمک به افراد جامعه مهمتر از ورزش و قهرمانی است.

«اصغر عزیزی» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به عضویت افتخاری‌اش در سازمان هلال احمر استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: من همزمان با ورزش علاقه ویژه‌ای به امداد رسانی و حضور در کارهای خیر دارم تا از این طریق بتوانم به شهروندان خدمتی کنم. الان نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا و فراگیری آن در کشور هر کمکی که در زمینه‌های مختلف باشد، در حد توانم انجام می‌دهم. از قبل به حضور در هلال احمر و امدادرسانی علاقه داشتم و در نهایت موفق شدم به عضویت هلال احمر استان آذربایجان شرقی دربیایم زیرا سلامت افراد جامعه برایم خیلی مهم است.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته کارهای خیر زیادی توسط ورزشکاران پارالمپیکی انجام شده است و این کارها در شرایط سخت اقتصادی و بهداشتی کنونی کشور می‌تواند مشکل برخی از خانواده‌ها را حل کند. باور دارم اگر اکنون کار خیری در حد دستگیری یک خانواده انجام دهیم در آینده خداوند در میدان‌های بزرگ پاداش آن را خواهد داد. من پیش از این نیز یکی از مدال‌های جهانی‌ام را به مرکز معلولین ذهنی امام علی (ع) اهدا کرده‌ام. در نظر دارم تا اگر موفق به کسب مدال پارالمپیک 2021 توکیو را شوم، بخشی از پاداش آن را به امور خیریه اختصاص دهم.

قهرمان پاراتکواندو جهان و آسیا با اشاره به تاثیر ویروس کرونا بر تمریناتش گفت: در هفته چهار روز تمرین خانگی دارم تا بتوانم بدنم را آماده نگه دارم. ویروس کرونا زمانی در سطح جهان شیوع پیدا کرد که من در بالاترین میزان آمادگی قرار داشتم. البته تعویق المپیک تنها به ضرر من نیست بلکه برای تمام ورزشکاران است. آمادگی کامل برای حضور در توکیو دارم و تمام فیلم های رقیبانم را آنالیز کردم.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*