یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

قویترین مردان قهرمانی باشگاههای کشور | نفرات برتر اوزان 80- و 90- کیلوگرم مشخص شدند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
قویترین مردان قهرمانی باشگاههای کشور | نفرات برتر اوزان 80- و 90- کیلوگرم مشخص شدند

در پایان مسابقات قویترین مردان قهرمانی باشگاههای کشور نفرات برتر وزن 80- و 90- کیلوگرم در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان مشخص شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، هفدهمین دوره مسابقات قویترین مردان قهرمانی باشگاههای کشور به میزبانی تهران و در سالن شهید کاظمی برگزار شد.

رقابت های این هفته که در اوزان 80- و 90- کیلوگرم و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می شود، در روز دوم با معرفی نفرات برتر در وزن 80- کیلوگرم به پایان رسید.

اسامی نفرات برتر وزن 80- کیلوگرم به شرح زیر است: جوانان 1- علیرضا بالابندی از استان البرز 2- مهراب میرانپور از مازندران 3- مهدی رنجکش از اصفهان بزرگسالان 1- صادق قرقانی از کهگیلویه و بویراحمد 2- علی حسینی از همدان 3- شعیب دربندی از کردستان در روز پایانی مسابقات، نفرات برتر رقابت های قویترین مردان قهرمانی باشگاههای کشور در وزن 90- کیلوگرم مشخص شدند. هفدهمین دوره مسابقات قویترین مردان قهرمانی باشگاههای کشور که از به میزبانی تهران و در سالن شهید کاظمی آغاز شده بود، با برگزاری دسته 90- کیلوگرم در رده سنی جوانان و بزرگسالان به پایان رسید. اسامی نفرات برتر وزن 90- کیلوگرم به شرح زیر است: جوانان 1- فردین بیژن پور از هرمزگان 2 - احمدرضا امیری از مرکزی 3 - میلاد مرعشی از بافق بزرگسالان 1 - رستم عزیزی از کردستان 2 - نظام عباسی از سیرجان 3 - امیر لحمی از کاشان مسابقات اوزان 105- و 105+ کیلوگرم نیز از 5 تا 7 بهمن در صفادشت برگزار خواهد شد.