سه‌شنبه 10 مهر 1403

قیمت دلار امروز سه‌شنبه 10 مهر، دلار چقدر گران شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
قیمت دلار امروز سه‌شنبه 10 مهر، دلار چقدر گران شد

قیمت دلار امروز با افزایش نزدیک به هزار تومانی بازگشایی شد و در کریدور ششم یک کانال پیش روی کرد. چسبندگی قیمت این اسکناس در کف کریدور ششم طی دو روز گذشته به همت ارزپاشی بازارساز رخ داد و افزایش ریسک‌های سیاسی در شبانه‌روز گذشته دلار را بار دیگر افزایشی کرد. افزایش ریسک‌های سیاسی دلار را گران کرد قیمت دلار امروز با تلرانس افزایشی 50 تا 100 تومانی نزدیک کانال ابتدایی کریدور ششم بازگشایی...

افزایش ریسک‌های سیاسی دلار را گران کرد قیمت دلار امروز با تلرانس افزایشی 50 تا 100 تومانی نزدیک کانال ابتدایی کریدور ششم بازگشایی شد. معامله‌گران می‌گویند اثر اخبار سیاسی در بازار ارز کمرنگ شده و سیاست‌گذار با ارزپاشی قیمت دلار را مدیریت کرده است.

به گزارش عرشه آنلاین قیمت دلار در شروع به کار بازارها در روز سه‌شنبه با افزایش نزدیک به هزار تومانی بازگشایی شد. اسکناس دلار در لحظه نگارش این گزارش در میانه کانال ابتدایی کریدور ششم در حال معامله است.

در شبانه روز گذشته اخبار مربوط به آغاز رسمی حمله اسرائیل به لبنان و سوریه سطح ریسک‌های سیاسی را به شدت افزایش داد و بازار ارز و طلا را صعودی کرد. از سوی دیگر اخبار مربوط به پیشی گرفتن دونالد ترامپ در پنج ایالت کلیدی نسبت به کامالا هریس دیگر سیگنالی بود که احتمال پیشبرد مذاکرات برجام در ماه‌های آینده را برای ایران در صورت پیروزی ترامپ سخت‌تر کرد.

تتر با دلار هم قیمت شد

قیمت درهم امروز با افزایش 150 تومانی با رقم 16 هزار و 750 تومانی بازگشایی شد. قیمت تتر با رشد 500 تومانی در سطح 61 هزار و 500 تومانی قرار گرفت و با دلار در یک خط ایستاد

--> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

قیمت دلار امروز سه‌شنبه 10 مهر، دلار چقدر گران شد 2