چهارشنبه 4 مهر 1403

قیمت دلار امروز چهارشنبه 4 مهر / رد پای پزشکیان در بازار دلار

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
قیمت دلار امروز چهارشنبه 4 مهر / رد پای پزشکیان در بازار دلار

قیمت دلار در شروع معاملات روز چهارشنبه با افزایش 250 تومانی در کریدور ششم ماندگار شد. در بیشتر روزهای هفته اخیر دلار روند افزایشی داشت و دو روز است که در کریدور ششم معامله می‌شود. امروز قیمت تتر با قیمت دلار در یک خط ایستاد و نسبت به روز گذشته کاهش محدودی داشت. قیمت دلار در شروع معاملات روز چهارشنبه با افزایش 250 تومانی در کریدور ششم ماندگار شد. در بیشتر روزهای هفته اخیر دلار روند افزایشی...

قیمت دلار در شروع معاملات روز چهارشنبه با افزایش 250 تومانی در کریدور ششم ماندگار شد. در بیشتر روزهای هفته اخیر دلار روند افزایشی داشت و دو روز است که در کریدور ششم معامله می‌شود. امروز قیمت تتر با قیمت دلار در یک خط ایستاد و نسبت به روز گذشته کاهش محدودی داشت.

به گزارش عرشه آنلاین،

قیمت دلار امروز 4 مهر 1403 / تتر 60 هزار و 800 تومان شد

قیمت دلار امروز 4 مهر 1403 / تتر 60 هزار و 800 تومان شد

قیمت دلار امروز با افزایش 250 تومانی در کریدور ششم معامله شد. در لحظه نگارش این گزارش اسکناس دلار افزایش پلکانی دارد و در معاملات پشت خطی نیز حجم تقاضا بالاست. قیمت دلار روز چهارشنبه در پله‌های ابتدایی کریدور ششم بازگشایی شده است.

فعالان بازار ارز معتقدند حرکت صعودی دلار متاثر از رشد تقاضاست. آنها می‌گویند بازارساز در تلاش است با ارزپاشی عرضه و تقاضا را در تعادل نگه دارد اما افزایش تنش در منطقه انتظارات تورمی را افزایش داده است.

پیش از این تحلیلگران بازارهای مالی کف قیمت دلار را میانه کانال هشتم از کریدور پنجم در نظر می‌گرفتند؛ اما با مفروضات فعلی به نظر می‌رسد کف قیمت این اسکناس تا کانال پایانی کریدور پنجم پیش‌روی کرده است.

روند بازار ارز بر هم ریخت

قیمت درهم امروز با کاهش 140 تومانی با رقم 16 هزار و 490 تومانی بازگشایی شد. قیمت تتر در سطح 60 هزار و 800 تومانی در حال معامله است و با دلار اختلاف قیمت 500 تومانی دارد.

پوند انگلیس روی قیمت 80 هزار و 620 تومانی معامله شد و کاهش 150 تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم 67 هزار و 160 تومانی ایستاد و افزایش 120 تومانی داشت.

گفتنی است روز چهارشنبه اسکناس دلار با رقم 49 هزار و 534 تومانی عرضه شد و رشد ناچیز سه تومانی داشت و حواله دلار نیز با رقم 46 هزار و 511 تومانی عرضه شد و افزایش 90 تومانی داشت.

منبع: تجارت نیوز - اقتصاد نیوز --> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

قیمت دلار امروز چهارشنبه 4 مهر / رد پای پزشکیان در بازار دلار 2