چهارشنبه 11 مهر 1403

قیمت سکه برگشت می‌خورد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
قیمت سکه برگشت می‌خورد؟

براساس پیگیری خبرنگار اقتصادنیوز از تحلیلگران، شرایط بازار جهانی و نرخ ارز در ایران از عوامل کلیدی تاثیرگذار بر روند قیمت‌ها هستند و در صورت تداوم تنش‌های ژئوپلیتیکی یا تغییرات قابل توجه در اقتصاد جهانی، این سطوح حمایتی و مقاومتی ممکن است دستخوش تغییر شوند.

به گزارش اقتصادنیوز، بازار طلا و سکه روز سه‌شنبه در سایه «افزایش قیمت اونس طلا» و «نوسانات نرخ دلار»، شاهد تغییر مسیر قیمت‌ها نسبت به روز دوشنبه بود؛ موضوع مهمی که معاملات امروز را هم تحت تاثیر خود قرار داده است. اونس طلا شامگاه روز گذشته با نوسان مثبت در محدوده 2660 دلار قرار گرفت؛ محدوده مهمی که به عقیده تحلیلگران بازارهای مالی سطح حمایت کلیدی این فلز گرانبهاست. قیمت اونس در لحظه تدوین این گزارش عقب نشست و به 2645 دلار رسید. طلای آبشده هم در معاملات روز گذشته با قیمت 17 میلیون و 155 هزار تومان بازگشایی کرد و تا پایان روز به 17 میلیون و 240 هزار تومان افزایش یافت و قیمت سکه هم با شروع معاملات از 46 میلیون و 700 هزار تومان، در طول روز در کانال جدید نوسان کرد و به 47 میلیون و 600 هزار تومان رسید. هر گرم طلای 18 عیار در بازار سه‌شنبه به قیمت سه میلیون و 989 هزار تومان معامله شد.

براساس پیگیری خبرنگار اقتصادنیوز از تحلیلگران، شرایط بازار جهانی و نرخ ارز در ایران از عوامل کلیدی تاثیرگذار بر روند قیمت‌ها هستند و در صورت تداوم تنش‌های ژئوپلیتیکی یا تغییرات قابل توجه در اقتصاد جهانی، این سطوح حمایتی و مقاومتی ممکن است دستخوش تغییر شوند.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «پالس کاهشی اونس طلا به بازار؛ قیمت سکه برگشت می‌خورد؟/ پیش‌بینی قیمت سکه امروز 11 مهر 1403» بخوانید.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.