دوشنبه 16 مهر 1403

لاستیک خوردو به میزان کافی در زنجان وجود دارد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
لاستیک خوردو به میزان کافی در زنجان وجود دارد

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: لاستیک خودرو به میزان کافی و مورد نیاز در استان وجود دارد و با هیچگونه کمبودی در این خصوص مواجه نیستیم.

ناصر فغفوری روز پنجشنبه در یازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار داشت: میزان لاستیک مورد نیاز در انبارهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان موجود است و مصرف کنندگان نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

وی در خصوص افزایش احتمالی قیمت لاستیک، تصریح کرد: تا کنون هیچ اعلامی از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و یا ستاد تنظیم بازار کشور مبنی بر افزایش قیمت لاستیک، صورت نگرفته و هیچ افزایش قیمتی در این زمینه وجود ندارد.

فغفوری با اشاره به نظارت‌های صورت‌گرفته در زمینه عرضه گوشت مرغ با قیمت مصوب، خاطرنشان کرد: با توجه به نظارت‌های صورت‌گرفته، هم‌اکنون گوشت مرغ با قیمت مصوب 15 هزار و 750 تومان در تمام واحدهای پروتئینی و فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با توجه به ممنوعیت صادرات هرگونه فرآوری محصول مرغ، پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آتی شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری زنجان نیز با اشاره به ضرورت نظارت سازمان جهاد کشاورزی بر میزان کشتار روزانه مرغ توسط مرغداری‌های استان، گفت: جهاد کشاورزی باید به طور روزانه، میزان مرغ قابل کشتار در مرغداری‌ها و نیز مرغ کشتار شده در کشتارگاه‌ها را رصد کند.

محمدرضا آبی‌پور افزود: باید میزان جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها نیز مشخص و زیر نظر جهاد کشاورزی باشد تا شاهد خروج احتمالی مرغ از استان نباشیم.

*س_برچسب‌ها_س*