یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

لبنان

لبنان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت که بازدارندگی اسرائیل به‌ویژه بعد از عملیات «وعده صادق» کاهش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت بازدارندگی اسرائیل به‌ویژه بعد از عملیات «وعده صادق» کاهش یافته و ژنرال‌های این رژیم درباره تنگنایی که به آن رسیدند، صحبت می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه خبرنگار بین الملل خبرگزاری دانشجو، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، در مراسم سالگرد شهادت سید مصطفی بدرالدین گفت: مقاومتی که امروز در حال جنگ است نتیجه فداکاری‌ها و ایثارگری‌های گذشتگان، حاضران و آیندگان است. شهیدان حاج قاسم سلیمانی، زاهدی، سیدحجازی، سیدرضی موسوی و فرماندهان سپاه همیشه با ما بودند و به ما کمک کردند. وی افزود: سوریه امروز از جنگ جهانی عبور کرده اس،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان امروز (دوشنبه) از هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی اسرائیل و نظامیان این رژیم در 2 پایگاه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان امروز (دوشنبه) از هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی و نظامیان این رژیم در 2 پایگاه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان از هدف قرار دادن گردان 403 توپخانه ارتش اسرائیل و هلاکت و زخمی شدن افسران و سربازان این گردان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان در ادامه حملات امروز خود علیه مواضع دشمن صهیونیستی، چند پایگاه دیگر را در شمال اراضی اشغالی هدف قرار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رژیم صهیونیستی روند دیپلماتیک جبهه شمالی را به متحدانش واگذار کرده است تا آن‌ها از مسیر تهدید و تطمیع، مقاومت لبنان را وادار به دست کشیدن از راهبرد «وحدت میادین» نمایند، در مقابل مقاومت لبنان با رویکردی برآمده از تجربه سیاسی با طرح‌های ارائه‌شده توسط عاموس هکشتاین، مشاور ارشد جو بایدن و استفان سژورنه، وزیر خارجه فرانسه برای توقف درگیری به‌طور...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه هاآرتص امروز دوشنبه با تبیین شکست‌ها و ناکامی‌های نخست‌وزیر رژیم اسرائیل بنیامین نتانیاهو در تمامی جبهه‌ها نوشت که وی موجب شده که «بقای اسرائیل و رسیدن به جشن صد سالگی» محل تردید واقع شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ارتش اسرائیل آمار جدیدی از تلفات ارتش این رژیم طی سه روز اخیر در جبهه‌های نوار غزه منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک مقام حماس گفت: مردم و مقاومت فلسطین کارت‌های فشار زیادی در دست دارند و به هر قیمتی به مبارزه با اشغالگری ادامه می‌دهند و منطقه تنها با احیای کامل حقوق مردم فلسطین به ثبات می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم

همسر شهید بدرالدین می گوید: سید با رزمندگانی به تعداد انگشتان دست، به جنگ با اسرائیل رفتند. در «خلده» و «جسر المطار» و الغبیری جلوی آنها ایستادند.

خبرگزاری تسنیم

معصومه سپهری نویسنده کتاب «مرد ابدی» در برنامه «به افق فلسطین» این کتاب را منبع خوبی برای ساخت ده‌ها فیلم سینمایی درباره شهید طهرانی‌مقدم است. این متن‌ها و روایات به قدر کافی جذاب هستند و باید سراغ فیلمنامه‌های اقتباسی برویم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش حزب الله لبنان که در مرحله اخیر عملیات‌های خود را چه در سطح کمی و چه کیفی وارد مرحله پیشرفته‌ای کرده و هر روز غافلگیری‌های جدیدی برای دشمن صهیونیستی دارد روز گذشته از موشک‌های سنگین جدید خود به نام «جهاد مغنیه» (برگرفته از نام شهید جهاد، فرزند شهید عماد مغنیه، فرمانده شاخه نظامی حزب‌الله) در هدف قرار دادن مواضع رژیم اشغالگر استفاده کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش حزب الله لبنان که در مرحله اخیر عملیات‌های خود را چه در سطح کمی و چه کیفی وارد مرحله پیشرفته‌ای کرده و هر روز غافلگیری‌های جدیدی برای دشمن صهیونیستی دارد روز گذشته از موشک‌های سنگین جدید خود به نام «جهاد مغنیه» (برگرفته از نام شهید جهاد، فرزند شهید عماد مغنیه، فرمانده شاخه نظامی حزب‌الله) در هدف قرار دادن مواضع رژیم اشغالگر استفاده کرد. طبق...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندهان ارشد نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم خواستند که به یک توافق آتش بس همه جانبه با حماس دست یابد.