یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

لبنان

لبنان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حمید احمدی، رئیس کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین خبر داد که با تایید و هماهنگی مسئولان ایرانی و عراقی شعار اربعین 1446 قمری و 1403 شمسی «کربلا طریق الاقصی» انتخاب و نام‌گذاری شد. در ابتدای جلسه کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین که صبح سه‌شنبه در سازمان حج و زیارت برگزار شد، اعلام شد که مجتبی کریمی سرکنسول سابق ایران در کربلا، به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولی نصر، تحلیلگر برجسته حوزه روابط بین الملل با اشاره به آرامشی که اکنون تنش ایران و اسرائیل را کمرنگ کرده، مدعی است که این آرامش به واسطه متغیرهای مختلف مانند آنچه احتمال پیروزی (ادعایی) اسرائیل در رفح خوانده می‌شود، می‌تواند شکننده باشد و صلح نسبی را بر هم بزند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قیمت انواع میوه در میادین و بازار‌های میوه و تره بار به شرح ذیل است: هر کیلوگرم آناناس طلایی 118 هزار تومان هر کیلوگرم پاپایا (تولید داخل) 70 هزار تومان هر کیلوگرم پرتقال آبگیری 13 هزار تومان هر کیلوگرم پرتقال توسرخ 25 هزار تومان هر کیلوگرم توت فرنگی 82 هزار تومان هر کیلوگرم جانا 21 هزار تومان هر کیلوگرم خیار گلخانه‌ای 25 هزار تومان هر...

خبرگزاری تسنیم

حریفان تیم شهرداری گرگان در سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا 2024 مشخص شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی به شدت از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل شکست در جنگ غزه انتقاد کرد و خواستار شکل‌دادن کمپینی برای سرنگونی وی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - سید رضا میرجعفری، صبح دیروز 24 اردیبهشت‌ماه، رهبر انقلاب از سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران بازدید کردند. یکی از غرفه‌هایی که ایشان در این بازدید 3 ساعته به آن سرزدند، غرفه فلسطین بود. افتخار دریافت انگشتر از دستان مقام معظم رهبری حمزه یاسین، دانشجوی فلسطینی که در نمایشگاه کتاب تهران در غرفه فلسطین از مقام معظم رهبری انگشتر دریافت کرد، در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری بامداد سه‌شنبه از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به محل نگهداری کمک‌های بشردوستانه در یک مدرسه واقع در مرکز غزه خبر دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جنگ غزه که اینک می‌توان آن را «طولانی‌ترین» و «شدیدترین» جنگ رژیم غاصب اسرائیل در طول دوران حیات ننگین آن دانست، به میدان بزرگ پیروزی یک ملت در مصافی نابرابر تبدیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب الله اعلام کرد رزمندگان مقاومت اسلامی، دو ساختمان محل تجمع نظامیان صهیونیست را در شهرک اشغالی مطله هدف قرار دادند.

وب‌گاه عصر ایران

مقاومت اسلامیِ لبنان اعلام کرد امروز آسایشگاه نظامی و یک تانک مرکاوا در پایگاه صهیونیستیِ یفتاح، نظامیان صهیونیست در پایگاه برکت‌ریشا، نظامیان صهیونیست در پایگاه برانیت و تجهیزات صهیونیستی در پایگاه الجرداح را هدف حمله قرار داده است./ منبع: فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی از روز بیست و چهارم اردیبهشت روایتی است از چند دیدار و اخبار بین‌الملل.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه «امروز در داخل اسرائیل نیز این اجماع نظر وجود دارد که آن‌ها شکست خورده‌اند» ف تصریح کرد: نتانیاهو می‌گوید که یک گام با پیروزی فاصله دارد و حتی هم‌پیمانانش به خاطر این اظهارات او را به سخره می‌گیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت که بازدارندگی اسرائیل به‌ویژه بعد از عملیات «وعده صادق» کاهش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت بازدارندگی اسرائیل به‌ویژه بعد از عملیات «وعده صادق» کاهش یافته و ژنرال‌های این رژیم درباره تنگنایی که به آن رسیدند، صحبت می‌کنند.