دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

لبنان

لبنان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه گفت: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلط را تکرار کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که یک اسرائیلی در حمله حزب الله بامداد جمعه با موشک ضدزره به مزارع اشغالی شبعا کشته شده است. ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که راننده یک کامیون نظامی در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه نظامی ارتش اشغالگر در مزارع اشغالی شبعا کشته شده است. سخنگوی ارتش اشغالگر هم از وقوع...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان اعلام کرد که رزمندگانش ساعت 23:10 پنجشنبه شب در نزدیکی پایگاه «رویسات العلم» در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا، یک کاروان مکانیزه ارتش رژیم صهیونیستی را در کمین ترکیبی گرفتار کردند. مقاومت اسلامی در بیانیه کوتاهی که سحرگاه روز جمعه منتشر کرد، مسؤولیت این عملیات را بر عهده گرفت و توضیح داد که مجاهدانش کاروان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجه لحبیب، وزیر خارجه بلژیک در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» اعلام کرد: سفیر اسرائیل در بروکسل در رابطه با جان باختن عبدالله نبهان کارمند آژانس توسعه فدرال بلژیک در جریان بمباران ارتش این دولت در غزه به ساختمان وزارت امور خارجه احضار خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های اسرائیلی از حمله موشکی به پایگاه اسرائیلی رویسات العلم از سمت جنول لبنان خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سه موشک از جنوب لبنان به پایگاه اسرائیلی رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ششم اردیبهشت سال 1380 در مورد در مورد دیدار با برخی چهره‌های مقاومت، نامه محسن رضایی به خاتمی و بیانیه فلاحیان نوشته‌است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه 90 بر 65 مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرو ریختن هیمنه رژیم صهیونیستی در پی عملیات موفقیت‌آمیز «وعده صادق» ایران با هدف پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، مقام‌های انگلیس را در سایه ضعف جدی ارتش این کشور، به فکر تقویت قوای نظامی و راه‌اندازی گنبد آهنین انداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک خبرنگار فلسطینی دیگر در حملات اسرائیل به رفح به شهادت رسید.

خبرگزاری تسنیم

تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از سری فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا مقابل الریاضی لبنان، تن به شکست داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سیاسی وزیر خارجه ایران گفت: کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرخانه جشنواره شعر عربی طوفان القوافی اعلام کرد که برگزیدگان این مسابقه به زودی در یک جشن بزرگ در بصره معرفی و تکریم خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان و گردان‌های مجاهدین و القسام، مرکز تازه تاسیس جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را در مرکز نوار غزه و مقر فرماندهی لشکر غزه را در شهرک «رعیم» و همچنین توپخانه «عین مارگالیوت» را هدف حمله موشکی، راکتی و پهپادی قرار داده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران عصر امروز (پنجشنبه، 6 اردیبهشت‌ماه) در سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی که در شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از ما از نظر سنی نسبت به شناخت شهید حجازی اطلاعات کافی نداریم، چون شهید حجازی چند سال از ما بزرگ‌تر بود و او پاسداری از انقلاب اسلامی را از زمان مبارزه با طاغوت...

خبرگزاری تسنیم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به نقش شهید حجازی در محور مقاومت اظهار کرد: او یکی از عزیزانی است که تاثیرگذاری‌اش در جبهه مقاومت به قدری بود که عزیزان مقاومت هر مرتبه اثر خاص وجودی او را مرتباً تکرار می‌کردند‌.