یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

لبنان

لبنان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های عبری از حمله موشکی از لبنان به شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز 6 خرداد 1395 در دیدار خانواده شهید «مصطفی بدرالدین» فرمودند: «راجع به شخصیت مستحکم و فولادینِ این شهید عزیز زیاد شنیده بودم... من برای ایشان از خدای متعال علو درجات و برای شما خانواده شهید صبر مسالت می‌کنم... خانواده شما خانواده‌ی شهید است. نه فقط خانواده‌ی شهید بدرالدین [بلکه] شهید عماد مغنیه و...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «جایزه فلسطین» یک ضرورت برای خلق آثار هنری و فرهنگی با موضوع مردم فلسطین و مقاومت قهرمانانه آنها و استفاده از فرصت برای روایت دقیق فجایع صهیونیستی برای همه مردم دنیا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه اسرائیلی از تشدید بیماری‌های روحی و روانی در میان نظامیان ارتش این رژیم ناشی از فشار جنگ علیه نوار غزه و خودکشی 10 افسر و نظامی این رژیم از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (15 مهر 1402) تاکنون خبر داد.

وب‌گاه گسترش

مجلس، پیشنهاد کاهش ساعت کاری کارمندان از 44 ساعت در هفته به 40 ساعت را رد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی صبح امروز در نشست خبری اعلام برنامه‌های کاروان‌های زیرسایه خورشید گفت: امسال این کار‌وان‌ها بیش از 11 هزار برنامه اجرا می‌کنند. مجتبی مختاری طی سخنانی با اشاره به ضرورت اتصال با ائمه (ع) گفت: همه ما دوست داریم یک نقطه اتصال با آستان امام معصوم داشته باشیم و برخی ایام خاص بهانه‌ای برای نزدیکی با امام است، تا...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان یک جلسه در مورد اوضاع شمال سرزمین‌های اشغالی بنی‌گانتس و گادی آیزنکوت، اعضای کابینه جنگ این رژیم را توبیخ کرد.

خبرگزاری تسنیم

«فرمانده بدون مرز»-1| معاون عملیات نیروی قدس سپاه گفت: برخی اوقات ممکن بود علاوه بر ماموریت‌های آموزشی و عملیاتی، شهید حاج رحیمی تیم‌هایی را برای آموزش نیروهای مقاومت به خارج از کشور بفرستد و همزمان میزبان نیروهایی از ملیت‌های مختلف برای آموزش باشد.

خبرگزاری تسنیم

نخستین «شب نغمه‌های اذان ایرانی» شنبه 22 اردیبهشت ماه سال 1403 به سرپرستی علیرضا امینی در تالار اندیشه حوزه هنری در دو بخش برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته یک مقام سابق آمریکایی، واشنگتن و تل آویو سیاستی مشترک دارند که آن تضعیف راه حل دو دولتی است که صرفا با نسل‌کشی مردم فلسطین محقق می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نویسنده کتاب «مرد ابدی» که زندگی شهید «حسن طهرانی مقدم» را در سه جلد نوشته، گفت که این کتاب می‌تواند الگویی برای به تصویر کشیدن شهدای ملی باشد.

وب‌گاه الف

سفیر ایران در عراق با بیان اینکه رابطه تهران با بغداد راهبردی، عمیق و گسترده است، گفت: به مقامات بغداد و اقلیم کردستان تاکید کرده‌ایم که ایران در ارتباط با موضوع امنیت ملی خود با هیچ کسی تعارفی ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «امیر بوخبوط» تحلیلگر امور نظامی رسانه صهیونیستی واللا اعلام کرد که پس از گذشت هفت ماه از جنگ در نوار غزه، افسران ذخیره در منطقه شمال سرزمین‌های اشغالی به شدت ارتش رژیم اسرائیل را مورد انتقاد قرار دادند، زیرا نتوانسته است مانع از حملات حزب الله لبنان شود. واللا به نقل از یکی از افسران ذخیره نقل کرد که بیشتر صهیونیست‌های ساکن شمال سرزمین‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی درباره روند تقابل با دشمن صهیونیستی اعلام کرد که فداکاری‌های مقاومت همه پروژه‌های رژیم اشغالگر را نه تنها در این مرحله بلکه در آینده نیز نابود می‌کند. قبل از توقف کامل جنگ غزه بحثی درباره جبهه جنوب نداریم شیخ نعیم قاسم افزود: امروز دیگر چیزی به نام شهرک سازی‌های اسرائیلی در جنوب لبنان وجود...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هفته‌نامه فرانسوی «کوریر انترناسیونال» گزارشی را به نقل از روزنامه نیویوریک تایمز درباره شبکه پیچیده سپاه پاسداران برای ارسال مخفیانه اسلحه به کرانه غربی رود اردن منتشر کرد. در این گزارش ادعا شده است: «به دستور رهبر عالی ایران، سپاه پاسداران و نیروی قدس سلاح‌ها را که اغلب شامل تفنگ‌های کمری، مسلسل و موشک‌انداز‌های ضدتانک می‌شوند به یاری برخی دلالان...

وب‌گاه مشرق نیوز

ایران از دو سال قبل توانسته تسلیحات مختلف را به کرانه باختری در فلسطین منتقل کند و در حال مسلح کردن کرانه باختری است.