یک‌شنبه 15 مهر 1403

لزوم پیگیری مصوبات کمیسیون‌های پنجگانه اجلاسیه دهم جامعه مدرسین

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
لزوم پیگیری مصوبات کمیسیون‌های پنجگانه اجلاسیه دهم جامعه مدرسین

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، بر ضرورت پیگیری و اجرایی سازی مصوبات کمیسیون‌های پنجگانه اجلاسیه دهم جامعه مدرسین و علمای بلاد، تاکید کرد.

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، در نوبت صبح دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین و علما و فضلای استان‌های تهران، البرز و سمنان که در مجمع آموزشی فرهنگی آدینه تهران در حال برگزاری است، یاد و خاطره علما و اعضای فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نیز شهدای حوزه و روحانیت را گرامی داشت.

وی با تقدیر از اقدام جامعه مدرسین در برگزاری دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین با حضور علمای استان‌های تهران، البرز و سمنان، گفت: تشکیل پنج کمیسیون با موضوعات مورد نیاز جامعه و حاکمیت اقدامی بجا و مؤثر است و بابت این ابتکار از جامعه محترم مدرسین تشکر می‌کنیم.

وی جوانان را مهم‌ترین سرمایه‌های انقلاب دانست و گفت: در 22 بهمن همین جوانان بودند که به صحنه آمدند و حماسه‌ای دیگر را رقم زدند؛ اگر بتوانیم دیدگاه رهبر معظم انقلاب - مد ظله العالی - درباره جوانان را محور و ملاک قرار دهیم حتما در ارتباط گیری و انس با جوانان توفیق بیشتری بدست خواهیم آورد.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: حوزه علمیه، جامعه مدرسین و روحانیت باید جوانان را دریابند و برای آن‌ها برنامه ریزی فعال داشته باشند؛ خوشبختانه در کمیسیون‌های اجلاسیه دهم مباحث خوبی مطرح شده که امیدواریم پیگیری لازم نیز برای اجرایی سازی آن از سوی مسؤولان و دستگاه‌های ذی‌ربط صورت گیرد.