جمعه 30 شهریور 1403

لعیا جنیدی

لعیا جنیدی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جنیدی گفت: نقش دولت در اقتصاد کشور باید محدود به تنظیم گری باشد و از اصل خود فاصله نگیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رییس جمهوری با اشاره به اینکه اقتصاد سالم، اقتصادی است که دولت به بخش خصوصی اعتماد کند، گفت: اعتماد به بخش خصوصی آثار تحریم ها را کاهش می دهد و کشور در امان می ماند.

خبرگزاری ایسنا

در جلسه اصلی کمیسیون لوایح هیئت دولت که به ریاست وزیر دادگستری برگزار شد درخصوص موضوع فروش دو فقره ملک متعلق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای تأمین اعتبارات لازم به منظور پرداخت پاداش پایان‌خدمت کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور تصمیم‌گیری شد.

خبرگزاری ایسنا

شبکه تشکل‌های مردم‌نهاد محیط زیست و منابع طبیعی کشور در نامه‌ای خطاب به دبیرکل سازمان ملل ضمن محکومیت شدید تروریسم دولتی و بین‌المللی تحت مدیریت و راهبری آمریکا و همکاران منطقه‌ای‌اش از گوترش تقاضا کرد که ضمن محکومیت رسمی این اقدام تروریستی همه تلاش‌های خود را در جهت جلوگیری از افزایش تنش‌ها به کار گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اتاق بازرگانی تهران در نامه‌ای به رئیس دستگاه قضا خواستار تشکیل مجتمع قضایی مستقل، برای حل‌وفصل اختلافات تجاری شد.

خبرگزاری میزان

جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی امروز شنبه 14 دی با حضور سران قوا برگزار شد.

خبرگزاری مهر

جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مصوبه قبلی شورای عالی در مورد چک‌های تضمینی بانکی در جلسه امروز شورای هماهنگی اقتصادی تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طیفی از مخالفان لوایح الحاق جمهوری اسلامی ایران به FATF با صرف‌نظر از مساله تبعات جاگرفتن نام کشورمان در لیست سیاه این نهاد می‌گویند نگاهشان به لوایح سیاسی نیست و با نگاهی کارشناسانه، مصوبات مجلس را در مجمع تشخیص مصلحت نظام طی حدود یک سال گذشته نگاه‌داشته‌اند.

خبرگزاری مهر

معاون حقوقی رئیس‌جمهور در بیانیه‌ای تاکید کرد: ترور فرماندهان نظامی مقامات رسمی یک کشور نقض آشکار موازین حقوق بین‌الملل است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - این روزها که به پایان مهلت گروه ویژه اقدام مالی برای تصویب و اجرای کنوانسیون‌های پالرمو و تامین مالی تروریسم توسط ایران نزدیک می‌شویم، رسانه‌های گوناگون با دیدگاه‌های متفاوت یا به دفاع یا به نقد آن می‌پردازند.

خبرگزاری میزان

معاون حقوقی رئیس‌جمهور تصریح کرد: ترور فرماندهان نظامی و مقامات رسمی یک کشور مستقل عضو ملل متحد توسط دولت آمریکا، مصداق بارز تروریسم دولتی علیه ایران ونقض آشکار موازین حقوق بین‌الملل است.

خبرگزاری تسنیم

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: ترور فرماندهان نظامی و مقامات رسمی یک کشور، نقض آشکار موازین حقوق بین‌الملل است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رئیس جمهوری، ترور فرماندهان نظامی و مقامات رسمی یک کشور را نقض آشکار موازین حقوق بین‌الملل دانست و گفت: سازمان حقوقی دولت با همکاری دستگاه‌های ذیربط ابعاد حقوقی این ضایعه بزرگ را پیگیری می‌کند.

خبرگزاری دانا

در شب تصمیم گیری مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره CFT، لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور به صدا و سیما دعوت می شود تا یک طرفه از موضع غلط دولت دفاع کند و پاسخی نشوند!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - درحالی که شمارش معکوس برای اتمام فرصت ایران در تصمیم‌گیری درباره FATA آغاز شده‌، ایران همچنان در پیچ و خم تصویب یا عدم تصویب آن است. در این میان کارشناسان نظرات مختلفی را مطرح کرده و تبعاتی را در صورت عدم تصویب FATF برای اقتصاد ایران پیش‌بینی می‌کنند. برخی بر این باورند که باید FATF را پذیرفت تا حمایت اروپا را از دست نداد و برخی دیگر می‌گویند باید قبل از تصویب، شرط برداشتن...