جمعه 30 شهریور 1403

لعیا جنیدی

لعیا جنیدی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رئیس جمهوری در یادداشتی با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از عدالت ترمیمی به عنوان آموزه‌ای نوین در عرصه قضائی، از تدوین لایحه‌ای در این باره خبر داد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایسنا

در جلسه اصلی کمیسیون لوایح هیئت دولت که به ریاست لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس جمهور برگزار شد تعدادی دیگر از مواد لایحه «ایجاد نهاد ملی حقوق بشر و شهروندی» بررسی و تصویب شد.

خبرگزاری میزان

معاون امور حقوقی ریاست جمهوری گفت: تعارض منافع این نیست که بگویید که هر کس که کار شخصی دارد به دولت نیاید، چون در این صورت افراد کاربلد به دولت نمی‌آیند ولی تمام قواعد مشخص می‌کند که در تصمیم گیری ها و اقدامات نباید منفعت خصوصی حاکم شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور اقتصادی و دارایی در دیدار سفیران اروپایی و آسیایی اقدامات تهران در راستای مبارزه با پولشویی و همچنین تعامل با FATF را تا کنون کاملا گسترده خواند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، فرهاد دژپسند در دیدار با سفرا و نمایندگان سفارتخانه‌های برخی از کشور‌های اروپایی و آسیایی، اقدامات جمهوری اسلامی ایران در راستای مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم و همچنین تعامل با گروه ویژه اقدام مالی (اف ای تی اف) را تاکنون کاملا گسترده و اجرایی دانست و ابراز امیدواری کرد که با همکاری کشور‌های...

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه فرارو

محسن رضایی: در جلسه 4ساعته کمیسیون مشترک مجمع، راجع‌به CFT بحث شد

وب‌گاه تابناک

علی صارمیان

وب‌گاه تابناک

در حالیکه حامیان FATF ادعا می‌کنند استانداردهای این نهاد بین‌الدولی مورد قبول همه کشورهای جهان است، اقدامات اروپا در انتشار لیست جداگانه پول‌شویی و تلاش برای تاسیس نهاد مستقل مبارزه با پول‌شویی نشان می‌دهد مرجعیت FATF در موضوع پول‌شویی محل ابهام است.

وب‌گاه عصر ایران

سایر نمایندگان اطلاع نداشتند، عده‌ای از نمایندگان مجلس نیز در شورا حضور داشتند و آنچنان که به من توضیح داده شده، در جلساتی در مجمع نیز این قضیه مطرح شده بود.

وب‌گاه عصر ایران

در شورای امنیت کشور تصمیمات مشخصی برای امنیت کشور اتخاذ شده و در جایی هم مجبور شدند تصمیم قطع دسترسی به اینترنت را بگیرند.

وب‌گاه عصر ایران

دولت باید محل‌هایی امن را برای اعتراض در نظر بگیرد، البته دیوان عدالت اداری تصور می‌کرد که این حق مغایر قانون است و آن را ابطال کرد.