جمعه 30 شهریور 1403

لعیا جنیدی

لعیا جنیدی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اعضای «کمیسیون وزرای دادگستری و معاونان پارلمانی و حقوقی ادوار» با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند. رئیسی در این دیدار با بیان اینکه اگر بر «محوریت قانون» توافق نکنیم کار سخت می‌شود، تأکید کرد: باید همه جریانات، توافق کنند کشور در همه حوزه‌ها بر اساس «قانون» پیش برود و همه حقوق را رعایت کنند. البته این به منزله آن نیست که قانون در همه جا...

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه «قانون»، ابزار قاضی است و باید در قوانین مربوط به حبس بازنگاه جدی شود، گفت: به دنبال ایجاد تعادل هستیم و بازنگاه درباره حبس در دستور کار قوه قضاییه قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه «قانون»، ابزار قاضی است و باید در قوانین مربوط به حبس بازنگاه جدی شود گفت: به دنبال ایجاد تعادل در این موضوع هستیم و بازنگاه درباره حبس در دستور کار قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه «قانون»، ابزار قاضی است و باید در قوانین مربوط به حبس بازنگاه جدی شود، گفت: به دنبال ایجاد تعادل در این موضوع هستیم و بازنگاه درباره حبس در دستور کار قوه قضاییه قرار گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه قانون ابزار قاضی است و باید در قوانین مربوط به حبس بازنگاه جدی شود، گفت: بازنگاه درباره حبس در دستور کار قوه قضاییه قرار گرفته است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه «قانون»، ابزار قاضی است و باید در قوانین مربوط به حبس بازنگاه جدی شود، گفت: به دنبال ایجاد تعادل در این موضوع هستیم و بازنگاه درباره حبس در دستور کار قوه قضاییه قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

چگونه فردی که در دولت مسئولیت دارد دقیقا در ایام مسئولیتش، مدرسه غیر دولتی تأسیس می‌کند؟! آیا در این میان بحث استفاده از قدرت، رانت و امتیازات ویژه به نفع مدرسه آقای مسئول مطرح نیست؟! آیا این مسئله باعث عدم توجه مسئولان به مدارس دولتی نمی‌شود؟!

وب‌گاه خبر آنلاین

نجیب مایل هروی، مولف، پژوهشگر و نسخه‌شناس افغانستانی که در کارنامه 50 ساله پرافتخارش، تالیف، تصحیح و برررسی بیش از 30 کتاب و نگارش صدها مقاله به چشم می‌خورد، امروز چونان عارفی گمنام، با مشکلاتی عدیده، روزهای خود را در مشهد به‌شب می‌رساند.

وب‌گاه الف

رییس جمهوری در نامه‌ای خطاب به معاون اول خواستار تهیه و ارائه لایحه‌ای برای اصلاح بخش نظارت بر انتخابات شد.

وب‌گاه فرارو

رییس جمهوری در نامه‌ای خطاب به معاون اول خواستار تهیه و ارائه لایحه‌ای برای اصلاح بخش نظارت بر انتخابات شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس جمهوری در نامه‌ای خطاب به معاون اول خواستار تهیه و ارائه لایحه‌ای برای اصلاح بخش نظارت بر انتخابات شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهوری در نامه‌ای خطاب به معاون اول خواستار تهیه و ارائه لایحه‌ای برای اصلاح بخش نظارت بر انتخابات شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس جمهوری در نامه‌ای خطاب به معاون اول خواستار تهیه و ارائه لایحه‌ای برای اصلاح بخش نظارت بر انتخابات شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمهوری در نامه‌ای خطاب به معاون اول خواستار تهیه و ارائه لایحه‌ای برای اصلاح بخش نظارت بر انتخابات شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - لایحه ایجاد نهاد ملی حقوق بشر و شهروندی برای تأیید نهایی در دستورکار هیات وزیران قرار گرفت.