پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

لعیا جنیدی

لعیا جنیدی

وب‌گاه مشرق نیوز

تجربه کره شمالی نشان می‌دهد که اف ای تی اف در صورت پیوستن ایران به پالرمو و سی اف تی، در گام بعدی بهانه موشکی را مطرح خواهد کرد، بدون اینکه کوچک‌ترین اقدام مثبتی درخصوص تبادلات بانکی ایران انجام دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هفتاد و پنجمین جلسه‌ی نشست کمیته ماده 12 با حضور نمایندگان سران سه قوه برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

معاون حقوقی رئیس‌جمهور در امور زنان با اشاره به آمار 26 درصدی اشتغال زنان در پست‌های مدیریتی، گفت: این آمار باید به 30 درصد برسد.

خبرگزاری دانا

درحالی که حامیان FATF بر فنی، غیرسیاسی و ضدآمریکایی بودن کنوانسیون‌هاتاکید می‌کنند، اما گزارش اخیر اندیشکده سلطنتی مطالعات امنیتی انگلیس بر سیاسی و ابزار نفوذآمریکا بودن این نهاد اذعان می‌کند.

خبرگزاری مهر

درحالی که حامیان FATF بر فنی، غیرسیاسی و ضدآمریکایی بودن کنوانسیون‌هاتاکید می‌کنند، اما گزارش اخیر اندیشکده سلطنتی مطالعات امنیتی انگلیس بر سیاسی و ابزار نفوذآمریکا بودن این نهاد اذعان می‌کند.

وب‌گاه فرارو

یوسف کاووسی مدعی است: در حال حاضر رقم‌های بزرگی از پول‌های کشور در بانک مرکزی عراق بلوکه شده است. طبق آمار‌ها پنج میلیارد دلار بابت فروش گاز و برق داشتیم، اما این رقم را نمی‌توانند به کشور انتقال دهند؛ یکی از دلایل این مسئله، موضوع FATF است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین رویداد «گفتمان پیشرو علمی (گپ): ایده‌ها و تجربه‌های زنان در علم و فناوری» همزمان با هفته «بزرگداشت مقام زن و مادر» و «روز جهانی زنان و دختران در علم» از سوی کرسی یونسکو در ترویج علم برگزار می‌شود. این رویداد علمی با هدف ساده‌سازی علم برای عموم مردم 28 بهمن ماه 98 از ساعت 14 تا 19 در دانشگاه الزهرا برگزار می‌شود. لازم به ذکر است، در...

خبرگزاری ایسنا

معاونت حقوقی رییس جمهور گفت: یکی از شاخص‌های جامعه مدنی و لازمه گسترش مشارکت مردمی، مشارکت زنان در اجتماع است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هنوز لوایح مربوط به FATF در ایران مشخص نبوده و کش‌وقوس درخصوص تعیین تکلیف آن همچنان ادامه دارد. در همین حال هم نشست شش روزه FATF از فردا در پاریس برگزار می‌شود و ارزیابی اقدامات کره، امارات متحده عربی، ایران و پاکستان برای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم از جمله مباحثی است که مورد بحث قرار می‌گیرد. در حالی که نپذیرفتن آن اقتصاد ایران را با چالش هایی همراه می سازد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت روحانی در سالهای اخیر حدود 95 درصد دستورات FATF را اجرا کرده است اما این اقدامات نقد، نه تنها هیچ بهبودی در روابط بانکی ایجاد نکرده است، بلکه التهابات ارزی را نیز به دنبال داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهور به سازندگی گفت که پیش‌نویس لایحه برگزاری همه‌پرسی درباره صلاحیت داوطلبان انتخاباتی در معاونت حقوقی آماده شده و به زودی تحویل هیئت وزیران می‌شود تا روند قانونی خود را برای بررسی مطابق بر قانون اساسی طی کند. دستور حسن روحانی ذیل نامه حزب اتحاد ملت درباره ردصلاحیت‌های گسترده در انتخابات دوره یازدهم مجلس نقطه آغاز این...

وب‌گاه الف

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضا این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: پیش نویس لایحه همه پرسی در معاونت حقوقی تهیه شده و بزودی به هیات وزیران ارسال خواهد شد.