یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

لیگ دسته اول | برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
لیگ دسته اول | برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو

شاگردان محمدرضا مهاجری که هفته گذشته مقابل سایپا امتیاز نگرفتند، برد شیرینی برابر دریا کاسپین به دست آوردند تا به لیگ برتر نزدیک‌تر شوند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز (دوشنبه) با برگزاری دیدارهای هفته بیست‌وهشتم پیگیری شد که نتایج زیر در این بازی‌ها رقم خورد:

آریو اسلامشهر 2 - داماش گیلان صفر

خیبر خرم‌آباد 4 - دریا کاسپین بابل 3

مس سونگون ورزقان یک - نفت مسجدسلیمان یک

روایت معاون باشگاه سایپا از درگیری‌های دیدار با خیبر

مس شهر بابک یک - خوشه طلایی ساوه صفر

چادرملوی اردکان صفر - نفت و گاز گچساران صفر

پارس جنوبی جم 2 - سایپا یک

استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پشت در ماندند؛ بازی لغو شد + عکس

شهر راز شیراز یک - مس کرمان یک

شاهین بندرعامری صفر - شهرداری آستارا صفر

خیبر خرم‌آباد که در دقیقه 3+90 به گل برتری دست یافت، 64 امتیازی شد و با اختلافی هفت امتیازی نسبت به رتبه دوم صدرنشین ماند. چادرملو نیز برابر نفت و گاز گچساران متوقف شد تا سومین تساوی متوالی خود را کسب کند، اما موقتاً با 57 امتیاز در جایگاه دوم ماندنی شد.

فجر سپاسی شیراز با یک بازی کمتر و 55 امتیاز، در رده سوم ایستاده و نفت مسجدسلیمان با 54 امتیاز، در جایگاه چهارم قرار دارد. خوشه طلایی ساوه هم با 15 امتیاز، همچنان در قعر جدول جای گرفته و تیم‌های دریا کاسپین بابل و داماش گیلان با 22 و 20 امتیاز، رده‌های شانزدهم و هفدهم را به خود اختصاص داده‌اند.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی شیراز نیز قرار بود از ساعت 18:30 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود که به دلیل عدم موافقت باشگاه استقلال خوزستان با برگزاری بازی در این استادیوم لغو شد.