یک‌شنبه 27 خرداد 1403

مؤسسه نشر آثار و اندیشه‌های شهید رئیسی تاسیس شود

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
مؤسسه نشر آثار و اندیشه‌های شهید رئیسی تاسیس شود

موسسه نشر آثار و اندیشه‌های شهید جمهور آیت الله رئیسی می‌تواند به طور مبسوط به گردآوری آثار علمی شهید جمهور آیت‌الله رئیسی در حوزه فقه و حقوق و اخلاق و..... و دیگر حوزه‌های علمی که شهید خدمت آیت‌الله رئیسی تدریس و فعالیت داشته همت گماشته و به انتشار آن مبادرت ورزد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، موسسه نشر آثار و اندیشه‌های شهید جمهور آیت الله رئیسی می‌تواند به طور مبسوط به گردآوری آثار علمی شهید جمهور آیت‌الله رئیسی در حوزه فقه و حقوق و اخلاق و..... و دیگر حوزه‌های علمی که شهید خدمت آیت‌الله رئیسی تدریس و فعالیت داشته همت گماشته و به انتشار آن مبادرت ورزد.

در ضمن موسسه نشر آثار و اندیشه های شهید خدمت آیت‌الله رئیسی همچنین می تواند به تبیین شرح خدمات شهید خدمت آیت الله رئیسی در حوزه هایی که مسئولیت داشته اند اعم از ریاست سازمان بازرسی کل کشور، معاونت اول قوه قضاییه، دادستان کل کشور، تولیت آستان قدس رضوی و ریاست جمهوری... پرداخته و این موارد را در قالب کتاب و پادکست و مستند و... دیگر قالب‌ها گردآوری نموده و به انتشار و عرضه آن مبادرت ورزد.

مؤسسه نشر آثار و اندیشه‌های شهید خدمت آیت‌الله رئیسی همچنین می‌تواند به گردآوری شرح خاطرات درس‌آموز که خانواده و دوستان و نزدیکان و همکاران قضایی ایشان در دوران خدمت در قوه قضاییه، دولتمردان، دانشجویان و طلاب و امثالهم از ایشان دارند همت گماشته و به انتشار این شرح خاطرات درس آموز مبادرت ورزد.

موسسه نشر آثار و اندیشه‌های شهید جمهور آیت‌الله رئیسی همچنین بهتر است که دارای بخش بین‌الملل بوده و در حوزه بین‌الملل نیز فعال شده و آثار خود را به زبان‌های رسمی سازمان ملل متحد (انگلیسی، فرانسوی، روسی، اسپانیولی و چینی) هم گردآوری و تهیه کرده و به دنیای بین‌الملل عرضه کند.

در ضمن موسسه نشر آثار و اندیشه های شهید خدمت آیت الله رئیسی می تواند همه ساله در سالگرد شهادت شهدای خدمت به برگزاری جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره مقاله نویسی، مستند و فیلم کوتاه و..... در رابطه با شهید خدمت آیت الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت و شرح خدماتشان به جامعه مبادرت ورزیده که این جشنواره‌ها می‌تواند و بهتر است که دارای بخش بین‌الملل نیز باشند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید