چهارشنبه 13 تیر 1403

ماجرای فاحشه خواندن زنان بدون روسری از سوی مشاور سعید جلیلی چیست؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
ماجرای فاحشه خواندن زنان بدون روسری از سوی مشاور سعید جلیلی چیست؟

تصاویری از سعید جلیلی با لباس محلی ترکمن را در این ویدئو مشاهده نمائید. اظهارات دو نماینده جلیلی درباره حجاب حاشیه ساز شده است. مشاور جلیلی سال 1396 در یک توئیت نوشته است که تن فروش ها به این زن هایی که پول می گیرند و روسری برمی دارند، شرف دارند. این توئیت امیر حسین ثابتی، نماینده مجلس و مشاور سعید جلیلی است که زنان بدون روسری را بدتر از "فاحشه"‌ها می‌داند و نگاه واقعی جریان پایداری...

اظهارات دو نماینده جلیلی درباره حجاب حاشیه ساز شده است. مشاور جلیلی سال 1396 در یک توئیت نوشته است که تن فروش ها به این زن هایی که پول می گیرند و روسری برمی دارند، شرف دارند. این توئیت امیر حسین ثابتی، نماینده مجلس و مشاور سعید جلیلی است که زنان بدون روسری را بدتر از "فاحشه"‌ها می‌داند و نگاه واقعی جریان پایداری را درباره پوشش زنان بیان می‌کند. او همچنین آنها را متهم کرده که پول می‌گیرند تا روسری بردارند و جامعه را به لجن بکشند! حالا این جریان می‌خواهد ریاست جمهوری را به دست بیاورد و نگاهش را در عمل اجرایی کند.

امیرحسین ثابتی، از مشاوران ارشد سعید جلیلی، اسفند ماه سال 1396 در یک توئیت نوشته: «کسی که پول میگیرد؛ تن فروشی میکند و یک نفر دیگر را با خودش در لجنزار فرو می برد شرف دارد به کسی پول میگیرد؛ روسری اش را بر میدارد و یک جامعه را به لجن میکشد. تعبیر "فاحشه" برای این دو "مشترک لفظی" است وگرنه کیست که نداند دومی مصداق دقیق تری است...»

آقای ثابتی ممنونیم که لااقل شما صریح حرف می‌زنید

البته نماینده جلیلی - مریم اشرفی گودرزی - گفته است زنان و دختران نگران نباشند، زیرا آنها را به خاطر موضوع حجاب شلاق نخواهیم زد و فقط تنبیهات ملایمی (!) مانند بردن به یک جای خاص برای اخذ تعهد، جریمه نقدی و زندان خواهیم داشت.

پزشکیان چند روز پیش با "تاریک" خواندن طرح "نور" مخالفت خود را با "گشت ارشاد" برای چندمین بار به طور علنی بیان کرد و گفت: این برخورد‌ها با زنان و دختران گناهی بزرگ است که هیچ مبنای دینی ندارد و باید جمع شود و من تضمین می‌دهم تمام قد مقابل این موضوع بایستم.

او قبل‌تر و به ویژه در ماجرای مرگ مهسا امینی هم در مجلس و صدا و سیما از وجود گشت ارشاد و نحوه رفتار با زنان و دختران ایرانی به خاطر نوع پوشش انتقاد کرده و مورد هجمه اصولگرایان قرار گرفته بود.

منبع: عصر ایران

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

ماجرای فاحشه خواندن زنان بدون روسری از سوی مشاور سعید جلیلی چیست؟ 2
ماجرای فاحشه خواندن زنان بدون روسری از سوی مشاور سعید جلیلی چیست؟ 3