چهارشنبه 6 تیر 1403

ماجرای گروگان گیری در ایرانشهر

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
ماجرای گروگان گیری در ایرانشهر

‌فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان‌وبلوچستان گفت: «2 گروگان 26 و 24 ساله با اقدام به‌موقع پلیس آگاهی این شهرستان از چنگال آدم‌ربایان رهایی یافتند.» فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان‌وبلوچستان گفت: «2 گروگان 26 و 24 ساله با اقدام به‌موقع پلیس آگاهی این شهرستان از چنگال آدم‌ربایان رهایی یافتند.» سرهنگ مهدی رشنودی اظهار کرد: در پی گزارش 2 فقره آدم ربایی در ایرانشهر به علت حساسیت...

فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان‌وبلوچستان گفت: «2 گروگان 26 و 24 ساله با اقدام به‌موقع پلیس آگاهی این شهرستان از چنگال آدم‌ربایان رهایی یافتند.»

سرهنگ مهدی رشنودی اظهار کرد: در پی گزارش 2 فقره آدم ربایی در ایرانشهر به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیم هایی از ماموران پلیس آگاهی آن شهرستان وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان 2 دستگاه خودرو پژو 405 در شهرستان ایرانشهر اقدام به ربایش 2 شهروند 26 ساله و 24 ساله کرده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: با انجام اقدامات پلیسی گسترده مخفیگاه متهمان در ایرانشهر را شناسایی و ماموران پلیس در 2 عملیات جداگانه وارد عمل شدند و آدم ربایان که عرصه را بر خود تنگ دیدند گروگان‌ها را رها کرده و از محل متواری شدند.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

ماجرای گروگان گیری در ایرانشهر 2