جمعه 28 اردیبهشت 1403

مجلس خبرگان

مجلس خبرگان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور با اشاره به ضرورت پیگیری و اجرای توافقات صورت گرفته میان ایران و ترکیه، بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای تقویت و ارتقای همکاری‌ها در زمینه انرژی تاکید و ابراز امیدواری کرد، همکاری‌های دو طرف در جهت تامین منافع دو ملت و همچنین افزایش وحدت و انسجام در میان امت اسلامی نقش‌آفرین باشد.

وب‌گاه الف

رئیسی در گفتگو با اردوغان با تاکید بر اجرای توافقات صورت گرفته میان ایران و ترکیه، ابراز امیدواری کرد، همکاری‌های دو طرف در جهت تامین منافع دو ملت و افزایش وحدت امت اسلامی نقش آفرین باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور با اشاره به ضرورت پیگیری و اجرای توافقات صورت گرفته میان ایران و ترکیه، بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای تقویت و ارتقای همکاری‌ها در زمینه انرژی تاکید و ابراز امیدواری کرد، همکاری‌های دو طرف در جهت تامین منافع دو ملت و همچنین افزایش وحدت و انسجام در میان امت اسلامی نقش‌آفرین باشد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور گفت: در شرایطی که آمریکا به حمایت‌های مالی و تسلیحاتی از رژیم جنایتکار صهیونیستی ادامه می‌دهد، یکی از بازدارنده‌ترین و موثرترین راهکارها برای وادار کردن صهیونیست‌ها به توقف جنایتگری در غزه، قطع کامل روابط سیاسی و اقتصادی با این رژیم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در آیین روز پرچم گفت: جمهوری اسلامی در 45 سال گذشته برای حمایت از مستضعفان، با دشمنان بشریت جنگیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به لطف خدا از نظر جمهوریت هم اگر بگوییم در دنیا اول هستیم، اغراق نکردیم. در مورد این ادعای جمهوریت که اروپا و آمریکا داشتند می‌خواهم محکم بگویم که از ما در این مسئله عقب افتادند.

خبرگزاری تسنیم

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دستگاه های اجرایی و قانونگذار برای رشد سریع و تولید آسان مقررات اضافی را از مسیر تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حذف کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمود واعظی در «کافه خبر» خبرآنلاین گفت: هیچ راهی برای این که در کشور تحول و اصلاح به وجود بیاید و مردم از این وضعی که امروز در حوزه سیاست خارجی و داخلی، اقتصادی، معیشت و... با آن درگیر هستند رها شوند نیست به جز صندوق.

وب‌گاه الف

انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری 11 اسفند ماه 1402 برگزار شد، مجلسی که اهمیت زیادی در کشور دارد. اما تاکنون کدام اشخاص بیشتر بر صندلی‌های قرمز این مجلس تکیه زده‌اند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله اعرافی گفت: همه کسانی که صلاحیت صدور فتوا دارند با صدور اعلامیه صریح، هر گونه رابطه با رژیم صهیونیستی را در هم شکسته و خرید کالاهای آنها را ممنوع کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری 11 اسفند ماه 1402 برگزار شد، مجلسی که اهمیت زیادی در کشور دارد. اما تاکنون کدام اشخاص بیشتر بر صندلی‌های قرمز این مجلس تکیه زده‌اند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی گفت: مجلس یازدهم ضعیف ترین مجلس بعد از انقلاب بود و اعضای مجلس هم در زمینه سلامت، صداقت و خدمتگزاری در رده آخر دوره های مجلس قرار دارند. حوادث رخ داده در این مجلس نشان دهنده این است که در این مجلس آنچه حاکم بوده، سودجویی، فرصت طلبی، مال دوستی و رانت خواری و.. بوده است

وب‌گاه الف

امام جمعه مشهد گفت: مسئولان، مجلس و دولت موانع را بردارند تا مردم به عرصه تولید بیایند و از سرمایه، فداکاری، نبوغ، توان و استعدادشان در مسیر اقتصادی استفاده کنند، اگر مشارکت مردم در این عرصه باشد، موفق هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نظام به دنبال انتخاب سفارشی رئیس مجلس و دخالت در این امر نیست و نمایندگان باید به سفارش و دلالی در انتخابات ریاست مجلس نه بگویند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه دشمنان درصدد شکست جمهوری اسلامی هستند اما به لطف خدا جمهوری اسلامی پاینده است و نظام سلطه آمریکایی رفتنی است، گفت: برای بقای جمهوری اسلامی بصیرت، هوشیاری، صبر مردم و عملکرد مسئولان لازم است هر سه قوه باید قدر مردم را بدانند و مشکلات را حل کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس شورای اطلاع رسانی دولت در صفحه شخصی به اظهارات اخیر رییس جمهور سابق درباره گران شدن بنزین در سال 98 واکنش نشان داد و خطاب به وی نوشت: 8 سال با مردم صداقت نداشتید و نتیجه آن سقوط محبوبیت دولت به 7 درصد در پایان دوره ریاست‌جمهوری شد اما حداقل امروز تمرین کنید که با مردم صادق باشید.