پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

مجلس خبرگان

مجلس خبرگان

خبرگزاری میزان

مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای از تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای از هموطنان، مسلمانان و آزادی خواهان جهان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای از تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم «وَلَقَد کَتَبنَا فِی الزَبُورِ مِن بَعدِ الذِکرِ أَنَ الأَرضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَلِحُونَ» روز قدس از ابتکارات امام راحل عظیم الشأن (ره) و عرصه نمایش قدرت امت اسلامی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شکل ها و نهاد های مختلف کشوری از مردم ایران اسلامی برای حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صفحه رسمی رهبری در توییتر پیامی در مورد اسراییل منتشر کر‌د.

وب‌گاه الف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام عصر امروز چهارشنبه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیدار رمضانی کارگزاران نظام با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر برگزار خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اصغر فرهادی در پی درگذشت رضا داوودنژاد پیام تسلیت منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اصغرفرهادی، با انتشار یک استوری درگذشت رضا داوود نژاد را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زاکانی درباره ماجرای ساخت مسجد در پارک قیطریه گفت: یک ساختمان قدیمی را به مسجد بدل می‌کنند و به اقتضای نیاز پارک، سایر ظرفیت‌ها هم دیده شده است و بنابراین هیاهوها بر سر هیچ است.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه مشهد ریشه تمام اختلاف‌های سیاسی و فکری را نحوه اداره زندگی انسان توسط خودش یا دین دانست و گفت: از چند جهت باید مدیریت انسان دست خدا و مظاهر خدا باشد تا این مدیریت به‌صورت عادلانه برای انسان اجرا شود، در غیر صورت بشر قابل مدیریت نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری پیام صریح روز قدس امسال را حمایت از مظلوم و خداقوت به مقاومان قهرمان فلسطین بیان کرد و گفت: حضور در این راهپیمایی هم اسلامی و انسانی است و اینجا پای حزب و جناح و گروه مطرح نیست و فقط حمایت از مظلوم است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبان سال 1403 را دریچه کنشگری هوشمند برای فراهم ساختن شرایط ورود به کارزار انتخابات ریاست جمهوری در سال 1404 تعریف کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعالیت تمامی مدارس آذربایجان شرقی روز چهارشنبه از ساعت 9 آغاز می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر پاکستان با اشاره به دیدار سال گذشته خود با رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در نقطه مشترک مرزی و اهمیت توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو کشور، تاکید کرد: اسلام‌آباد اهمیت زیادی برای روابط خود با تهران قائل است.