شنبه 29 اردیبهشت 1403

مجلس خبرگان

مجلس خبرگان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب جمعه قم در خطبه‌های نماز جمعه امروز با بیان اینکه ملت ایران ثابت کرده از ارباب این رژیم منحوس و غاصب و خود رژیم کودک‌کش نمی‌ترسد، گفت: ترس سراسر سرزمین‌های اشغالی را فرا گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مهشد در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته گفت: حقیقت این است که فلسطین، ناموس انقلاب اسلامی است و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، مسئله فلسطین یکی از محوریترین مبانی انقلاب بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در مجازات دشمن نباید شتابزده عمل کرد و باید گوش جان به تدبیر این رهبر فرزانه سپرد چرا که همه می دانیم تصمیمی گرفته خواهد شد که جز زوال اسرائیل و نابودی این رژیم جعلی، نتیجه و سرانجام دیگری ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید احمد علم الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور زائران، مجاوران و خیل عظیم راهپیمایان روز جهانی قدس در حرم مطهر رضوی برگزار شد، از حضور پرشور مشهدیها در این مراسم عبادی سیاسی تقدیر کرد و گفت: برادران گرامی، خواهران بزرگوار، حقیقت این است که فلسطین، ناموس انقلاب اسلامی است و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، مسئله فلسطین یکی از محوریترین مبانی انقلاب بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام با حضرت آیت الله خامنه ای بسیاری از چهره های مطرح سیاسی و نظامی حضور داشتند اما محمود احمدی نژاد در میان آنان به چشم نمی خورد. در دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام با حضرت آیت الله خامنه ای بسیاری از چهره های مطرح سیاسی و نظامی حضور داشتند اما محمود احمدی نژاد در میان آنان به چشم نمی خورد. 15 فروردین ماه سال 1403، دیدار رمضانی مسئولان نظام...

وب‌گاه خبر آنلاین

در دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام با حضرت آیت الله خامنه ای بسیاری از چهره های مطرح سیاسی و نظامی حضور داشتند اما محمود احمدی نژاد در میان آنان به چشم نمی خورد.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از اساتید حوزه های علمیه و مبلغان سراسر کشور در بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

خبرگزاری میزان

مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای از تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای از هموطنان، مسلمانان و آزادی خواهان جهان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای از تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم «وَلَقَد کَتَبنَا فِی الزَبُورِ مِن بَعدِ الذِکرِ أَنَ الأَرضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَلِحُونَ» روز قدس از ابتکارات امام راحل عظیم الشأن (ره) و عرصه نمایش قدرت امت اسلامی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شکل ها و نهاد های مختلف کشوری از مردم ایران اسلامی برای حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صفحه رسمی رهبری در توییتر پیامی در مورد اسراییل منتشر کر‌د.

وب‌گاه الف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام عصر امروز چهارشنبه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیدار رمضانی کارگزاران نظام با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر برگزار خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اصغر فرهادی در پی درگذشت رضا داوودنژاد پیام تسلیت منتشر کرد.