پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس در گرو امضاهای مهم

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس در گرو امضاهای مهم

تیم های استقلال و پرسپولیس برای کسب مجوز حرفه ای باید برگه تسویه حساب با بازیکنان خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه دهند. به گزارش عرشه آنلاین؛ در مسیر صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه ها کنفدراسیون فوتبال آسیا روی مسایل مالی تاکید زیادی دارد و تنها این موضوع است که می تواند منجر به حذف تیم ها از مسابقات باشگاهی آسیا شود. همانطور که فصل گذشته تیم استقلال به دلیل بدهی به استراماچونی...

تیم های استقلال و پرسپولیس برای کسب مجوز حرفه ای باید برگه تسویه حساب با بازیکنان خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه دهند.

به گزارش عرشه آنلاین؛ در مسیر صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه ها کنفدراسیون فوتبال آسیا روی مسایل مالی تاکید زیادی دارد و تنها این موضوع است که می تواند منجر به حذف تیم ها از مسابقات باشگاهی آسیا شود. همانطور که فصل گذشته تیم استقلال به دلیل بدهی به استراماچونی از جدول بازی ها کنار گذاشته شد.

برای فصل جدید باشگاه ها موظف هستند، برگه تسویه حساب به بازیکنان تحت قرارداد را به باشگاه ارایه دهند. این یکی از شروط مجوز حرفه ای برای باشگاه ها به منظور حضور در مسابقات فوتبال باشگاهی آسیا است.

فیر پلی مالی البته در فوتبال اروپا هم خیلی مورد تاکید است و باید منتظر ماند و دید که آیا استقلال و پرسپولیس می توانند با عبور از این بحران ها مجوز حرفه ای کسب کنند یا خیر.

فصل جدید مسابقات فوتبال باشگاهی آسیا با نام لیگ نخبگان از 26 شهریور آغاز می شود و سهمیه فوتبال ایران در این بازی ها 2.5 تیم است. تیم های اول و دوم لیگ برتر مستقیم وارد این بازی ها می شوند و قهرمان جام حذفی هم راهی پلی آف می شود.

منبع: خبر ورزشی هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس در گرو امضاهای مهم 2