پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

محسن رضایی

محسن رضایی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نقاشی 4 هنرمند ایرانی در موزه هنر‌های معاصر مایل آمریکا با عنوان «تابیدن نور بر ایران» نمایش داده می‌شود. این نمایش با عنوان تابیدن نور بر ایران پنجره‌ای است بین ایران و جهان غرب و کاوشی است در آثار چهار هنرمند ایرانی که توسط گلدمن متصدی موزه هنر‌های معاصر مایل در نیویورک گردآوری شده است. پنج اثر از مجموعه آثار کلوز آپ محسن رضایی هنرمند گالری ایرانشهر...

وب‌گاه خبر آنلاین

دولتی که با هفت هزار صفحه برنامه اقتصادی وبزرگترین شعارها در این حوزه فعالیت خود را آغاز کرد، حالا خانه‌تکانی بزرگ در تیم اقتصادی را تجربه کرده و با پوست اندازی کامل نسل اول مدیران اقتصادی روبروست.

وب‌گاه خبر آنلاین

تکثر لیست‌های انتخاباتی در تهران سبب شد، سرنوشت بیشتر نمایندگان این شهر به انتخابات دور دوم گره بخورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بابت همین شک و تردید بود که فرماندهان تصمیم گرفتند تا به سراغ امام بروند و از او کسب تکلیف کنند. بنا شد تا محسن رضایی به جماران برود و با امام ملاقاتی داشته باشد. وقت هم به شدت تنگ بود؛ هر دقیقه میتوانست تاثیر گذار باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال82 احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی گلوی‌مان. دوسال بعدش سر همه‌مان را شیره مالید، زیر میز زد و همه را به هیچ حساب کرد و پاستورنشین شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده قرارگاه کربلا در دوران دفاع مقدس می‌گوید: مهدی باکری جزو فرماندهان منحصربه‌فرد ما بود. همه فرماندهان ما خوب بودند. همه آن‌قدر خوب بودند که خداوند آن‌ها را انتخاب و شهادت را نصیبشان کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شورای ائتلاف در انتخابات 1402 در ضعیف‌ترین حالت خود بود، ضعفی که قاعدتا ناشی از عملکرد رئیس آن یعنی غلامعلی حدادعادل بود. چرا که او قبل و در جریان ایام انتخابات آنچنان که یک رئیس باید کاریزما داشته باشد و بر سر حرف و شروطش بماند نماند و به نوعی مقابل پایداری‌چی‌ها، هم حدادعادل هم قالیباف دچار وادادگی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قالیباف در سال 1403، اگر بخواهد برای ریاست مجلس وارد گود شود، قطعا افشاگری‌ها از طریق نقاط ضعف متعددش بیشتر خواهد شد. او این بار جنگ قدرتی محدودتر اما سنگین‌تر را در خرداد ماه تجربه خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از چالش‌های نگهداری گل و گیاه این است که چگونه در ایام عید به‌ویژه در هنگام سفر از گل و گیاه خود مراقبت کنیم تا خشک نشود؟

وب‌گاه گسترش

در سال 1402، صنعت و بازار خودروی کشور با حوادث و اتفاقات بسیاری روبرو بود. در این سال، ما شاهد شعارها و وعده‌های بسیاری بودیم که تقریبا هیچکدام از آن‌ها به عمل نپیوستند.

وب‌گاه الف

سال 1402 یکی از سالهای پرحاشیه برای صنعت و بازار خودروی کشور بود؛ در این سال بیش از سالهای دیگر درگیر شعار و وعده‌هایی بودیم که تقریبا هیچ کدام هم عملیاتی نشد!

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلمبرداری فیلم کوتاه «میراث» به کارگردانی امین ریاحی به پایان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل اتحادیه تکثیر و پرورش آبزیان: سود منطقی قیمت ماهی از مزرعه تا بازار 35 درصد است. اما در حال حاضر، شاهد اختلاف قیمت 400 درصدی برای ماهی‌های جنوب هستیم. مدیرعامل اتحادیه تکثیر و پرورش آبزیان: سود منطقی قیمت ماهی از مزرعه تا بازار 35 درصد است. اما در حال حاضر، شاهد اختلاف قیمت 400 درصدی برای ماهی‌های جنوب هستیم. به گزارش عرشه آنلاین؛ ارسلان قاسمی با بیان اینکه مشکلی از لحاظ تولید...

وب‌گاه خبر آنلاین

مرحوم هاشمی رفسنجانی روز بیست و هفتم اسفند 1379 از درخواست برای حل مشکل سعید منتظری، و ابراز خطر تضعیف قوه قضائیه از طرف سید جعفر شبیری را نوشته‌است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرزندان بسیاری از اصولگرایان در خارج کشور هستند و شاید سکوت پدران اصولگرا و دورشدن آنها از قدرت به همین دلیل باشد چرا که سال‌ها شعار مبارزه با آمریکا و غرب دادند اما فرزندانشان در این کشورها ساکن هستند، مانند دختر حدادعادل مدتی در آمریکا بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عبدالناصر همتی، رئیس پیشین بانک مرکزی در کانال تلگرامی خود به اظهارات رئیسی در دیدار مدیران رسانه‌ها واکنش نشان داد.