پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

محسن رضایی

محسن رضایی

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با حضور در راهپیمایی روز قدس به حمله موشکی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق تابلویی از استیصال اسرائیل که تمام خطوط قرمز بین‌المللی را زیر پا گذاشته‌اند و ملت ایران مطمئن باشند اقدامی پشیمان‌کننده در انتظار این رژیم است..

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق تابلویی از استیصال صهیونیست‌ها است.

خبرگزاری تسنیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را نشانه استیصال صهیونیست‌ها دانست و گفت: ملت ایران مطمئن باشد اقدامی پشیمان‌کننده در انتظار این رژیم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق تابلویی از استیصال صهیونیست‌هاست که تمام خطوط قرمز بین‌المللی را زیر پا گذاشته‌اند و ملت ایران مطمئن باشند اقدامی پشیمان‌کننده در انتظار این رژیم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن رضایی در مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: اقدام تروریستی اخیر در سوریه نشانه ذلالت اسرائیلی‌ها است؛ آنها قطعا پشیمان خواهند شد./ ایسنا

وب‌گاه مشرق نیوز

محسن رضایی با اشاره به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در کنسولگری ایران در دمشق تاکید کرد که آنها قطعا پشیمان خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام با حضرت آیت الله خامنه ای بسیاری از چهره های مطرح سیاسی و نظامی حضور داشتند اما محمود احمدی نژاد در میان آنان به چشم نمی خورد.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از اساتید حوزه های علمیه و مبلغان سراسر کشور در بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

وب‌گاه تابناک

تصویری از اقتدای شماری از فرماندهان دفاع مقدس از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید زاهدی به محسن رضایی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. این ویدیو را می‌بینید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ویدئویی از گفتگوی سردار شهید زاهدی در مراسم ضیافت افطار فرماندهان در منزل محسن رضایی در فضای مجازی منتشر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

سردار شهید محمدرضا زاهدی در جمع دوستان و فرماندهان گفت: سرباز امام خمینی (ره) بودیم و هستیم و ان‌شاءالله خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار شهید محمدرضا زاهدی در جمع دوستان و فرماندهان گفت: سرباز امام خمینی (ره) بودیم و هستیم و ان‌شاءالله خواهیم بود / جماران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهارمین دورهمی خشت با عنوان «تأمین مالی پروژه‌های ساختمانی از طریق توکن سازی بر بستر بلاکچین» با میزبانی از بزرگان صنعت ساخت‌وساز و بلاکچین در اسفند 1402 برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار علایی می گوید: اکثر فرماندهان سپاه از جمله حاج احمد متوسلیان با خلقیات و شیوه رفتاری و منش بنی صدر که رئیس جمهور شده بود، مخالف بودند. زیرا بنی صدر دارای دانش نظامی نبود و با مسائل کردستان هم آشنا نبود و حزب دموکرات از این وضعیت برای گسترش نفوذ خود استفاده می کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نقاشی 4 هنرمند ایرانی در موزه هنر‌های معاصر مایل آمریکا با عنوان «تابیدن نور بر ایران» نمایش داده می‌شود.