پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

محسن رضایی

محسن رضایی

وب‌گاه خبر آنلاین

هاشمی رفسنجانی روز هجدهم فروردین سال 1380 در مورد دیدار با علی لاریجانی، محسن رضایی، ماجرای کاندیداتوری سید محمد خاتمی و سخنرانی مجتبی تهرانی نوشته‌است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت سیزدهم در حالی در آستانه ورود به سومین سال فعالیت خود قرار دارد که تا این زمان با حجم گسترده ای از تغییرات رو به رو شده است؛ موضوعی که در نوع خود کم سابقه محسوب می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دقایقی پیش در درگیری اشرار مسلح در زاهدان دو مامور پلیس به شهادت رسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران و بسیاری از کشورهای جهان برگزار شد. در این مراسم که با شعار «روز قدس، از طوفان‌الاقصی تا طوفان‌الاحرار» در سراسر کشور برگزار شد، مردم ایران با حضور گسترده خود بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین تاکید کردند. مقامات سیاسی و نظامی کشور نیز همراه با مردم مانند سال‌های گذشته با حضور گسترده خود در این راهپیمایی، حمایت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری از ارسال پیام هشدارآمیز مکتوب ایران به آمریکا خبر داد. معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری از ارسال پیام هشدارآمیز مکتوب ایران به آمریکا خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

وب‌گاه خبر آنلاین

راهپیمایی روز قدس امسال تحت الشعاع جنگ غزه از یک سو و حمله اخیر اسرائیل به کنسولگری ایران از سوی دیگر قرار داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد انتقام حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق گفت: تصمیم برای این انتقام گرفته شده و حتما اجرا خواهد شد. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد انتقام حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق گفت: تصمیم برای این انتقام گرفته شده و حتما اجرا خواهد شد. ، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، با حضور در جمع راهپیمایان روز قدس در تهران اظهار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس قوه قضاییه با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه، گفت که امروز دیگر کسی در دنیا کمترین تردیدی در خصوص جنایتکار بودن اسرائیل ندارد.

خبرگزاری دانشجو

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو با اشاره به مقاومت مردم غزه اظهار داشت: از ملت پرتوان غزه قدردانی و تشکر فراوان داریم. حقانیت ملت فلسطین روز به روز برای جهان بیشتر روشن می‌شود. وی افزود: هرچه زودتر رژیم صهیونیستی عقب‌نشینی کند و دست از کشتار بکشد به نفع خودشان است وگرنه عواقب بسیار سهمناک و انتقام در کمین اسرائیل...

وب‌گاه الف

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایرن نماد استیصال این رژیم است، گفت: ملت ایران اطمینان داشته باشند که اقدام لازم از سوی ایران علیه اسرائیل صورت خواهد گرفت و آنها را پشیمان خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام با حضرت آیت الله خامنه ای بسیاری از چهره های مطرح سیاسی و نظامی حضور داشتند اما محمود احمدی نژاد در میان آنان به چشم نمی خورد. در دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام با حضرت آیت الله خامنه ای بسیاری از چهره های مطرح سیاسی و نظامی حضور داشتند اما محمود احمدی نژاد در میان آنان به چشم نمی خورد. 15 فروردین ماه سال 1403، دیدار رمضانی مسئولان نظام...

وب‌گاه گسترش

راهپیمایی روز جهانی قدس دقایقی پیش در تهران و سایر استان‌ها و شهرهای کشور آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس جمهور در راهیمایی روز قدس مشارکت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

محسن رضایی در مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: اقدام تروریستی اخیر در سوریه نشانه ذلالت اسرائیلی‌ها است؛ آن‌ها قطعا پشیمان خواهند شد.

وب‌گاه عصر ایران

محسن رضایی تاکید کرد: تبلیغاتی که در 10 سال گذشته برای آینده جدید خودشان داشتند برباد رفته است و عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی نیز برباد رفته است و به همین دلیل به هر اقدامی دست می‌زند تا از باتلاق بیرون رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران شرکت کرد.