جمعه 14 اردیبهشت 1403

محمدباقر نوبخت

محمدباقر نوبخت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت که جمعه 15 دی نتایج بررسی صلاحیت داوطلباناعلام می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه بیش از 11 هزار نفر یعنی بیش از 52 درصد ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس تایید صلاحیت شدند، گفت: حدود 38 درصد صلاحیتها مورد تایید قرار نگرفت.

وب‌گاه الف

صلاحیت مسعود پزشکیان، علی مطهری و محمدباقر نوبخت از سوی هیئت‌های نظارت شورای نگهبان برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا از تایید صلاحیت 30 نماینده فعلیِ تهران توسط هیات نظارت شورای نگهبان برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: صلاحیت مسعود پزشکیان، علی مطهری، محمدباقر نوبخت از سوی هیئت‌های نظارت شورای نگهبان برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس تأیید شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی خبرها از تایید صلاحیت مسعود پزشکیان، علی مطهری و محمدباقر نوبخت در انتخابات مجلس شورای اسلامی حکایت دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان، علی مطهری، محمدباقر نوبخت از سوی هیئت‌های نظارت شورای نگهبان برای انتخابات مجلس تایید صلاحیت شدند.

خبرگزاری تسنیم

صلاحیت مسعود پزشکیان، علی مطهری، محمدباقر نوبخت از سوی هیئت‌های نظارت شورای نگهبان برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس تأیید شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیام تسلیت برخی احزاب و چهره‌های سیاسی در پی حمله تروریستی روز گذشته به گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت 84 تن و مصدومیت بیش از 200 نفر شد، به شرح زیر است: ** بیانیه جامعه اسلامی مهندسین در شهادت هموطنانمان در حادثه تروریستی شهر کرمان حادثه تروریستی در شهر کرمان که در سالروز میلاد حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و در چهارمین سالگرد شهادت سردار...

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: شورای نگهبان صلاحیت محمدباقر نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه را تایید کرد.

خبرگزاری تسنیم

برخی احزاب و شخصیت‌های سیاسی در پیام‌های جداگانه‌ای حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفتند.

وب‌گاه فرارو

علی ربیعی گفت: ما می‌دانیم تحریم‌ها و FATF به شما فشار می‌آورد، اما دوستان شما حاضر نیستند به آمریکا فحش بدهند و علت را در جا‌های دیگر جستجو می‌کنند».

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: علی ربیعی گفت: ما می‌دانیم تحریم‌ها و FATF به شما فشار می‌آورد، اما دوستان شما حاضر نیستند به آمریکا فحش بدهند و علت را در جاهای دیگر جستجو می‌کنند».

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «تا حالا جلسه‌ای با این تنوع ندیده بودم» این را محمدعلی ابطحی بعد از نشست شب گذشته دبیران احزاب سیاسی با رئیس جمهور می‌گوید، کسی که در دوران ریاست جمهوری اصلاحات، معاون رئیس جمهور بود و هم اکنون عضو مجمع روحانیون مبارز. انتقاد از بی‌توجهی روحانی به احزاب این در حالی است که حشمتیان رئیس خانه احزاب هم در همان زمان برگزاری جلسه از رئیس جمهور برای برگزاری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهور کشورمان عصر روز دوشنبه (11 دی ماه) با جمعی از دبیران احزاب و فعالان سیاسی دیدار و گفت و گو داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی از فعالان سیاسی که در نشست شب گذشته با رئیس جمهور حضور داشتند معتقدند که چنین نشستی بیانگر آن است که احزاب مختلف علیرغم برخی انتقادات، برای برگزاری انتخاباتی پرشور در اسفندماه هم نظر هستند.