جمعه 28 اردیبهشت 1403

محمدباقر نوبخت

محمدباقر نوبخت

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که طی دو سال اخیر دولت بارها در قالب مذاکره با غرب تلاش کرده است نسبت به احیای برجام اقدام کند اما همچنان تشکیک نسبت به برجام در دستور کار نمایندگانی قرار دارد که در انتخابات پیش رو قصد دارند برای تداوم حضور در مجلس شورای اسلامی از مردم رای بگیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدباقر نوبخت، دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در اظهاراتی پرسشی مهم از سخنگوی هیات رئیسه مجلس یازدهم مطرح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

چرا مشارکت حداکثری در انتخابات یک ضرورت عقلانی است؟ و "صندوق رأی" چگونه می‌تواند روند مثبت امور را تقویت کند یا موجب تغییر ریل حرکت در کشور شود؟

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدباقر نوبخت، دبیرکل حزب اعتدال و توسعه توضیحاتی درباره گمانه‌زنی ها درخصوص ارائه لیست 16 نفره حسن روحانی برای انتخابات مجلس خبرگان ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با فارس گفت: ما سرنوشت مجلس آتی را فقط در انتخابات شهر تهران و حوزه انتخاباتی تهران نمی‌بینیم، این افراد 30 نفر هستند اما تعداد زیادی در اقصی نقاط کشور وجود دارند. ما با هر جریان دیگری مثل جریان اصلاح طلبان معتدل می‌توانیم روی استان‌های دیگر و حوزه‌های متعدد یک تشکیک مساعی بکنیم ولی تا اینجا واقعیت را به شما بگویم هیچ توافقی با هیچ یک از این دو مجموعه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی هیات رئیسه مجلس ضمن ارائه پاسخ تفصیلی به اظهارات اخیر محمدجواد ظریف و محمدباقر نوبخت مبنی بر ارتباط بین «قانون اقدام راهبردی برای مقابله با تحریم ها» و «عدم موفقیت مذاکرات احیای برجام» این قبیل موضع گیری های اظهارات دولتمردان سابق را فاقد پایه و اساس مستند و تلاشی سیاسی برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی آنان در سیاست خارجی عنوان کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر نوبخت، دبیرکل حزب اعتدال و توسعه گفت: آقای روحانی احساس کردند که با توجه به سوابق قبلی خدمتی‌شان می‌توانند در مجلس خبرگان حضور پیدا بکند. وی افزود: نوع گرایششان این است که نظام در این مرحله نباید تنها باشد و ایشان باید در این عرصه حضور پیدا بکنند. رئیس سازمان برنامه بودجه و سخنگوی دولت سابق در انتها گفت: این را از منِ مطلع بدانید که ایشان...

وب‌گاه مشرق نیوز

محمدباقر نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه درباره فعالیت های انتخاباتی حسن روحانی گفت: ایشان الان از تهران آمدند و در تلاش هستند که 16نفر را آماده کنند و یک لیستی بدهند.

وب‌گاه الف

محمدباقر نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه درباره فعالیت های انتخاباتی حسن روحانی گفت: ایشان الان از تهران آمدند و در تلاش هستند که 16نفر را آماده کنند و یک لیستی بدهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نوبخت، دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در گفتگویی با خبرگزاری فارس درباره کاندیداتوری روحانی در انتخابات مجلس خبرگان گفت: ایشان الان از تهران آمدند و تهران هم اگر اشتباه نکنم حدود 16 نفر است و ایشان هم در تلاش هستند که 16نفر را آماده کنند و یک لیستی بدهند.

وب‌گاه منیبان

محمد باقر نوبخت، دبیر کل حزب اعتدال و توسعه و رییس اسبق سازمان برنامه و بودجه کشور در دولت های یازدهم و دوازدهم در جریان متناسب سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین به میزان 90 درصد، به منظور دفاع از حقوق حقه بازنشستگان کشور در قالب نامه ای سرگشاده به ابراهیم رئیسی، رییس دولت سیزدهم راهکار ارائه داد. به گزارش منیبان به نقل از خبر آنلاین، محمد باقر نوبخت، دبیر کل حزب اعتدال و توسعه و رییس...

خبرگزاری تسنیم

جواد هروی سخنگوی اعتدال و توسعه از برنامه انتخابات این حزب برای افزایش مشارکت در انتخابات گفت و اظهار داشت: امیدواریم زمینه‌های جذب نیروهای شایسته و اعتدالی را داشته باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

آفتاب نیوز نوشت: محمدباقر نوبخت گفت: من و دوستانم بلد نیستیم در شرایط تحریم کشور را اداره کنیم، هیج وقت هم چنین ادعایی نداشتیم. داشتیم کاری می‌کردیم که تحریم‌ها لغو شود، همین مجلس کنونی نگذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوبخت گفت: من و دوستانم بلد نیستیم در شرایط تحریم کشور را اداره کنیم، هیج وقت هم چنین ادعایی نداشتیم. مجلس می‌خواست تمام تحریم‌ها از خلقت آدم ابوالبشر تا اکنون را با مذاکرات هسته‌ای برداریم! رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت روحانی گفت: هیچ‌گاه ادعا نداشتیم که می‌شود در شرایط تحریمی و با تداوم تحریم‌ها کشور را به توسعه مطلوب رساند. محمدباقر نوبخت افزود: این امکان از نظر من وجود ندارد...