جمعه 14 اردیبهشت 1403

محمدباقر نوبخت

محمدباقر نوبخت

وب‌گاه مشرق نیوز

با نزدیک‌شدن به انتخابات مجلس دوازدهم و خبرگان ششم، طیف موسوم به میانه، فعال‌تر از قبل شده است. این طیف اما برای تعیین راهبر، با کاستی‌ها و محدودیت‌هایی روبه‌رو است.

خبرگزاری دانشجو

جواد هروی سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در ارتباط با فشار اعتدالیون برای انصراف محمدباقر نوبخت از نامزدی در انتخابات مجلس اظهار داشت: برای انصراف از حضور در انتخابات آقای نوبخت و حزب اعتدال، تصمیم بر این شده است که تا پس از بررسی اعتراض به رد صلاحیت‌ها صبر کنیم. وی ادامه داد: رویکرد کلی ما اجتناب از نافرمانی مدنی است. بسیاری از شایستگان تمایلی...

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه سازندگی نوشت: حسن روحانی در هفتمین مراسم سالگرد هاشمی رفسنجانی با گرامیداشت یاد و خاطره هاشمی با بیان اینکه هیچ قدرتی نتوانست هاشمی را خانه‌نشین کند؛ گفت: مطمئنم در هر شرایطی بود هاشمی در صحنه سیاست بود، حرف می‌زد، کنشگر بود، سخن می‌گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

جریان اصلاحات در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با تشکل های مختلفی پا به میدان گذاشته است. در این گزارش آخرین آرایش سیاسی اصلاح طلبان را مرور می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اصلاح طلب نوشت: اگر چه تسنیم نوشته بود که «اخبار پس از تایید محمدباقر نوبخت و علی مطهری حکایت از این دارد که حسن روحانی و علی لاریجانی احتمالا در تهران لیست انتخاباتی مشترک می‌دهند.» اما به‌نظر نمی‌رسد لاریجانی قصد ارایه لیست مشترک با روحانی داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: فعالیت‌های انتخاباتی از گمانه‌زنی‌ها و تحلیل‌ها تا انتقادات و بلاتکلیفی‌ها، روزبه‌روز فضای سیاسی کشور را رنگ و بوی انتخاباتی می‌دهد. در این میان، اصولگرایان در حال گام برداشتن در مسیر وحدت و اصلاح‌طلبان هم گلایه‌مند از احراز صلاحیت‌ها، در پی استراتژی انتخاباتی خود هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از چهره های حاضر در هفتمین مراسم سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را در ادامه این مطلب مشاهده کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

جبهه اصلاحات در وضعیت برزخی بسر برده و شکاف میان اصلاح‌طلبان تحریمی و مشارکت‌جو حتی به درون احزاب نیز کشیده شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: از احوال خواهرم فائزه پرسید و فراموش کرده بود که او زندان است. من پاسخ دادم که مسافرت است اما کمی بعد به یاد آورد سؤال کرد که چرا فائزه زندان است؟ گفتم خارج از چهارچوب حرف زده است. گفت مگر حرف زدن جرم است؟! نمی‌خواهی برای او کاری کنی؟

وب‌گاه مشرق نیوز

بیش از 50 نفر از سران احزاب و فعالان سیاسی کشور شامگاه دوشنبه 11 دی امسال با سید ابراهیم رئیسی در نشستی صریح دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

بیش از 50 نفر از سران احزاب و فعالان سیاسی کشور با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در نشستی صریح دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

وب‌گاه الف

بیش از 50 نفر از سران احزاب و فعالان سیاسی کشور شامگاه دوشنبه 11 دی امسال با سید ابراهیم رئیسی در نشستی صریح دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اخیرا" رییس‌جمهور با 26 نفر از نمایندگان احزاب سیاسی بامحوریت تاثیر مشکلات اقتصادی بر مشارکت در انتخابات، نشستی داشتند که مشروح سخنان حضرین در جلسه منتشر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: با شخصیت‌های همفکر خودمان که تأییدصلاحیت شدند، برای تهیه لیست انتخاباتی در حال گفت وگو هستیم.