پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

محمدباقر نوبخت

محمدباقر نوبخت

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی حزب ندای ایرانیان با اشاره به ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم، گفت: در مجموع دستاورد مورد انتظار ما برای تشکیل فراکسیونی که مد نظر داشتیم محقق شد.

وب‌گاه گسترش

یکی از مهم ترین مسائال کشور بحث انرژی است که باید گفت ستون فقرات چرخه اقتصادی کشور است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در موضوع اجرای هدفمندی یارانه‌ها در دولت‌های نهم و دهم، علیرغم اینکه برخی از منتقدین همچون محمدباقر نوبخت از تورم بالای 550 درصدی سخن می‌گفتند، براساس آمار، تورم حاصله از هدفمندی یارانه‌ها 5 درصد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

ردصلاحیت از سوی شورای نگهبان برای عده‌ای بسیار کم‌هزینه‌تر از ردصلاحیت شدن از سوی مردم است این مهم را حداقل کسانی چون «محمدباقر نوبخت» و خیلی‌های دیگر متوجه خواهند شد اما به تلخی!

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از راهبردهای جبهه اصلاحات در انتخابات آن بود که در حوزه‌های تک نماینده و یا در استان‌هایی که قدرت رای آوری دارند اصلاح‌طلبان در قالب انفرادی عمل کرده تا این مساله به نام جبهه اصلاحات برچسب نخورد!

وب‌گاه خبر آنلاین

با آغاز شمارش آرای رسمی برخی از چهره‌های شناخته شده از راهیابی به مجلس و خبرگان آینده بازماندند و برخی نیز که بیشترین اصولگرایان را تشکیل می‌دادند راهی مجلس خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با مرور میزان آرای 30 نفر نخست تهران تا زمان حاضر به نظر می‌رسد چهره‌هایی که در لیست صبح ایران قرار داشتند بیش از بقیه در کسب رای توفیق پیدا کرده‌اند، البته لازم به یادآوری است که این اسامی به صورت اختصاصی مختص این لیست نبوده و از اساس مشترکات هر 4 لیست - لیست متحد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری، لیست امنا، لیست جبهه متحد و لیست صبح ایران - قابل توجه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد زیدآبادی نوشت: نتایج انتخابات اگر با جزئیات کامل و تفکیک صندوق به صندوق، در اختیار عموم قرار گیرد، بهترین منبع برای تحلیل و شناختِ گرایش و رفتار مردم هر محل و ناحیه به شمار می‌رود و از این جهت می‌تواند بسیاری از پیش‌داوری‌های کنشگران حوزه‌های مختلف درباره روند تحول فکری و سیاسی جامعه و علایق و اولویت‌های توده مردم در هر گوشه از کشور را، اصلاح یا ابطال یا تأیید کند. احمد زیدآبادی،...

وب‌گاه خبر آنلاین

نتایج انتخابات اگر با جزئیات کامل و تفکیک صندوق به صندوق، در اختیار عموم قرار گیرد، بهترین منبع برای تحلیل و شناختِ گرایش و رفتار مردم هر محل و ناحیه به شمار می‌رود و از این جهت می‌تواند بسیاری از پیش‌داوری‌های کنشگران حوزه‌های مختلف درباره روند تحول فکری و سیاسی جامعه و علایق و اولویت‌های توده مردم در هر گوشه از کشور را، اصلاح یا ابطال یا تأیید کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج اولیه انتخابات مجلس دوازدهم و ششم مجلس خبرگان اعلام شد. این انتخابات میزبان اتفاقات غیر‌منتظره‌ای بود؛ از حذف آملی لاریجانی از مجلس خبرگان تا ناکامی محمدرضا باهنر در کسب کرسی مجلس دوازدهم. اما شگفتی‌های انتخابات به همین جا ختم نشد و چهره‌های موثر دیگری از حضور در پارلمان بازماندند. البته چهره‌های جدیدی هم جایگزین شدند که بعضا دارای شهرت سیاسی و اجتماعی هستند. دنیای اقتصاد: روز...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز گذشته نتایج اولیه انتخابات مجلس دوازدهم و ششم مجلس خبرگان اعلام شد. این انتخابات میزبان اتفاقات غیر‌منتظره‌ای بود؛ از حذف آملی لاریجانی از مجلس خبرگان تا ناکامی محمدرضا باهنر در کسب کرسی مجلس دوازدهم. اما شگفتی‌های انتخابات به همین جا ختم نشد و چهره‌های موثر دیگری از حضور در پارلمان بازماندند. البته چهره‌های جدیدی هم جایگزین شدند که بعضا دارای شهرت سیاسی و اجتماعی هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با اعلام نتایج اولیه انتخابات مجلس، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم نشان از پیروزی ائتلاف نانوشته امنا، شریان و پایداری و ازسوی دیگر شکست اعتدالیون دارد. این انتخابات با شگفتی‌هایی ازجمله ناکامی آملی لاریجانی از ورود به مجلس خبرگان و عدم موفقیت باهنر و نوبخت درکسب کرسی در مجلس دوازدهم همراه بود.

وب‌گاه الف

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت پس از رای‌نیاوردن، پیامی منتشر کرد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون رئیس جمهور در دولت پیشین، خطاب به مردم رشت گفت: آمدم، نیامدید، برگشتم.