دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

محمد باقر قالیباف

محمد باقر قالیباف

وب‌گاه فرارو

به نظر می‌رسد مجلس یازدهم نه در شکل تحویل گرفتن بودجه، نه در اهمیت تدوین و تصویب بودجه با توجه به گزارش تفریغ و نه در افزایش سقف هزینه‌های دولت در سال آینده هیچ اصول و اسلوبی را رعایت نکرده است.

وب‌گاه عصر ایران

دومین همایش ملی ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی، عصر یکشنبه (1 بهمن 1402) با حضور «محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن اجلاس سران برگزار شد. / ایرنا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه ای درگذشت «عابدین خرم» استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی در کنگره شهدای نیروی هوایی ارتش گفت: ما به چشم خود دیدیم که چگونه نیروی هوایی جانفشانی کرد و جلوی نفوذ دشمن را گرفت، بیشترین نقش را نیروی هوایی در ابتدای جنگ بر عهده داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تقریظ فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر پوستر کنگره شهدای نیروی هوایی ارتش امروز در دانشگاه هوایی شهید ستاری ارتش رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران تمام دلباختگان مقاومت اسلامی حق پاسخ متقابل این ترورها را به رسمیت می‌شناسد و با انگیزه‌های مضاعف رژیم صهیونیستی را پشیمان خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که جمهوری اسلامی ایران و تمام دلباختگان مقاومت اسلامی حق پاسخ متقابل به ترورها را به رسمیت می‌شناسند و با انگیزه‌ای مضاعف اسرائیل را پشیمان خواهند کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست "زن، مشارکت، تحول حکمرانی" شورای ائتلاف اصول‌گریان با حضور بانوان کاندیدای انتخابات مجلس با سخنرانی محمد باقر قالیباف و حدادعادل در روز پنجشنبه 28 دی ماه برگزار شد. در این نشست بیش از 500 نفر از کاندیدای خانم از سراسر کشور حضور داشتند و با مسئولان شورای ائتلاف بحث و گفتگو کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

41 روز مانده به آوردگاه 11 اسفند ماه، تکلیف فهرست‌های انتخاباتی طیف‌ها و جریان‌های سیاسی روشن‌تر شده و به این بهانه سرلیست‌ها هم در کانون گمانه‌زنی‌ها قرار می‌گیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری دیده نشده از رئیس مجلس به همراه خانواده‌اش در زمان جنگ مشاهده می کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تمام قدرت‌ها دیدند که اگر دشمن دست از پا خطا کند، با کمی تغییر زاویه جهت موشک ها، قدرت جمهوری اسلامی را خواهند دید.