یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

محمد باقر قالیباف

محمد باقر قالیباف

وب‌گاه مشرق نیوز

عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران علیه مواضع جاسوس‌های اسراییل و تکفیری‌ها، به وضوح این پیام را به واشنگتن و لندن مخابره کرد که ایران اسلامی هراسی از نبرد با دشمن متجاوز ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قالیباف به حمله موشکی سپاه به اربیل و مواضع تروریست ها واکنش نشان داد. قالیباف به حمله موشکی سپاه به اربیل و مواضع تروریست ها واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس به حمله موشکی ایران به مقر صهیونیست‌ها واکنش نشان داد.

وب‌گاه الف

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه نیروهای تروریست در منطقه نوشت: دست و بازوی برادرانم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سراسر منطقه را می‌بوسم که یادآوری کردند دوران بزن در رو تمام شده است.

خبرگزاری تسنیم

محمد باقر قالیباف در واکنش به عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه نیروهای تروریست در منطقه گفت: مدت‌هاست دوران بزن در رو تمام شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از برگزاری همایش «زن، مشارکت و تحول حکمرانی» با حضور کاندیداهای خانم عضو شورای ائتلاف خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی ایکس، نوشت: دو نشست اضطراری مجمع مجالس آسیایی APA و اتحادیه مجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی PUIC با موضع هم اندیشی درباره فلسطین با ابتکار مجلس شورای اسلامی در تهران برگزار شد. رئیس مجلس افزود: کشور‌های جهان به این نتیجه رسیده‌اند که امنیت بین‌المللی در گروی متوقف ساختن ماشین کشتار...

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که وزیر بهداشت بارها گفته کمبود دارو نداریم، اما حالا رئیس مجلس می‌گوید «دوماه به وزارت بهداشت برای حل مشکل کمبود دارو فرصت می دهیم.»

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه امروز در نوار غزه در جریان است، مایه شرمساری عمیق بشریت و ظلمی مضاعف به ملتی است که بیش از هفت دهه، تحت شرایط تجاوز و اشغال، از هر گونه حقوق محروم بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌مجلس گفت: هیچ وجدان بیداری نمی‌تواند در مقابل جنایت ضدبشری رژیم صهیونیستی در غزه بی‌اعتنا باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پنجمین نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه مجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی گفت: در ابتدا مراتب خرسندی خود را از حضور در جمع همکاران خویش از مجالس کشور‌های اسلامی در پنجمین نشست اضطراری کمیته فلسطین ابراز نمایم. فرصت حاضر را غنیمت شمرده و از اقدامات شایسته مجلس ملی الجزایر و همچنین از جناب آقای...