چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

محمد باقر قالیباف

محمد باقر قالیباف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه روز 22 بهمن، گفت: 22 بهمن روز میثاق ملی، یکپارچگی، امنیت ملی و روز وحدت ایران عزیز است. 22 بهمن روز انجام وظیفه نسبت به جوانان و عزیزانی است که جان خود را برای وطن و انقلابشان هدیه کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: 22 بهمن روز میثاق ملی، یکپارچگی، امنیت ملی و روز وحدت ایران عزیز است. 22 بهمن روز انجام وظیفه نسبت به جوانان و عزیزانی است که جان خود را برای وطن و انقلابشان هدیه کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مجلس در پیامی درگذشت همسر علیرضا قربانی را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم عید مبعث و جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جامع اهل بیت (ع) شهر بومهن ضمن گرامیداشت عید مبعث و دهه فجر، عنوان کرد: انقلاب اسلامی به برکت امام و شهدا تحول عظیمی در این مقطع و دوران معاصر ایجاد کرد. وی با اشاره به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری، افزود: این انقلاب در راستای همین بعثت و مسیر ارزش‌های الهی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت همسر علیرضا قربانی را تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت امروز در انتخابات مانند مجاهدت در پشت خاک‌ریزهای دوران دفاع مقدس است و باید با حضور در انتخابات، اعتبار و قدرت بازدارندگی کشور را رقم بزنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس گفت: فارغ از اینکه به چه کسی می‌خواهیم رای بدهیم باید بدانیم که مشارکت در انتخابات برای کشور ثبات و امنیت می‌آورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز چهارشنبه با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های انقلاب تجدید میثاق کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات اسفندماه 1402 که قرار است در غیبت محسوس چهره های شاخص اصلاح طلب و اعتدالی برگزار شود را باید صحنه عرض اندام لیست های انتخاباتی مستقل منتسب به اردوگاه راست گرایان دانست.

وب‌گاه فرارو

به نظر می‌رسد مجلس یازدهم نه در شکل تحویل گرفتن بودجه، نه در اهمیت تدوین و تصویب بودجه با توجه به گزارش تفریغ و نه در افزایش سقف هزینه‌های دولت در سال آینده هیچ اصول و اسلوبی را رعایت نکرده است.

وب‌گاه عصر ایران

دومین همایش ملی ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی، عصر یکشنبه (1 بهمن 1402) با حضور «محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن اجلاس سران برگزار شد. / ایرنا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه ای درگذشت «عابدین خرم» استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی در کنگره شهدای نیروی هوایی ارتش گفت: ما به چشم خود دیدیم که چگونه نیروی هوایی جانفشانی کرد و جلوی نفوذ دشمن را گرفت، بیشترین نقش را نیروی هوایی در ابتدای جنگ بر عهده داشت.