دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

محمد باقر قالیباف

محمد باقر قالیباف

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌مجلس گفت: هیچ وجدان بیداری نمی‌تواند در مقابل جنایت ضدبشری رژیم صهیونیستی در غزه بی‌اعتنا باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پنجمین نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه مجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی گفت: در ابتدا مراتب خرسندی خود را از حضور در جمع همکاران خویش از مجالس کشور‌های اسلامی در پنجمین نشست اضطراری کمیته فلسطین ابراز نمایم. فرصت حاضر را غنیمت شمرده و از اقدامات شایسته مجلس ملی الجزایر و همچنین از جناب آقای...

وب‌گاه خبر آنلاین

بیژن نوباوه، نماینده تهران در مجلس امروز در جلسه علنی مجلس خطاب به محمدباقر قالیباف مسائلی را مطرح کرد که به نقل از ایلنا می خوانید.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: فرارسیدن سالروز قیام خونین مردم قم در 19 دی‌ماه سال 56 را گرامی می‌دارم.

وب‌گاه الف

در دیدار رستم امامعلی با محمد باقر قالیباف، رؤسای مجالس ایران و تاجیکستان بر افزایش سطح روابط فرهنگی و اقتصادی و مبارزه جدی با توسعه تروریسم و قاچاق سلاح و مواد مخدر در منطقه تأکید کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کشته شدن بیش از 50 نفر از زنان د رحادثه کرمان گفت: مشت این دروغگویان که پشت شعار حمایت از زن پنهان شده بودند باز شد و طبل رسوایی آنان به صدا درآمده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از دو بار رفت و برگشت لایحه حجاب بین مجلس و شورای نگهبان، رئیس مجلس امروز گفته که این لایحه به زودی پس از تایید نهایی شورای نگهبان به دولت ابلاغ خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز گفت: وقوع حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان ملت رشید ایران را داغدار عمیقاً و متاثر کرد. این فاجعه برآمده از قساوت قلب و بی‌رحمی دشمنان این کشور است و ثابت کرد این جنایتکاران برای راضی نگه داشتن کارفرمایان خود به خاک و خون کشیدن زنان کودکان و غیرنظامیان هیچ پرهیزی ندارند کشتار...

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن پیرهادی، نماینده تهران و چهره نزدیک به رئیس مجلس که مهمان کافه‌خبر خبرگزاری خبرآنلاین بود، درباره کاندیداتوری محمد باقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری 1404 توضیح داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مهم‌ترین ویژگی حاج قاسم این بود که در اقداماتی که انجام داد هیچ گاه به سمت دو قطبی سازی و دوگانه سازی گام برنداشت.