یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (دوشنبه) 26 دی ماه به اظهارات رئیس جمهور کره جنوبی در امارات عربی منحده واکنش نشان داد و گفت: وزات امور خارجه در حال بررسی و پیگیری اظهارات دخالت آمیز رئیس جمهور کره جنوبی درباره روابط جمهوری اسلامی ایران و امارات عربی متحده به عنوان دو کشور همسایه و دوست است. «یون سوگ یئول» رئیس جمهور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور کره‌جنوبی که به امارات سفر کرده در اظهاراتی علیه ایران، کشورمان را دشمن امارات خواند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت، این وزارتخانه در حال بررسی و پیگیری اظهارات دخالت‌آمیز رئیس جمهور کره‌جنوبی پیرامون روابط جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی به عنوان دو کشور همسایه و دوست است.

وب‌گاه عصر ایران

«یون سوگ یئول» رئیس جمهور کره جنوبی که به امارات عربی متحده سفر کرده در اظهاراتی ایران را دشمن امارات خوانده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات ضدایرانی منتشر شده به نقل از رئیس جمهور کره جنوبی در سفرش به امارات تصریح کرد: منتظر توضیح وزارت خارجه کره جنوبی هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر کنعانی گفت: اظهارات نقل شده از این مقام کره‌ای نشانگر عدم اطلاع کامل از مناسبات تاریخی و دوستانه جمهوری اسلامی ایران با کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله امارات متحده عربی و تحولات بسیار سریع و مثبت در این زمینه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یون سوگ یئول، رئیس‌جمهور کره جنوبی در امارات متحده عربی اظهاراتی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور کره‌جنوبی در گفتگو با رئیس امارات گفت: «امنیت کشور برادر ما امنیت ماست. دشمن امارات و مهم‌ترین تهدید آن ایران است. ما در وضعیت بسیار مشابهی با امارات هستیم».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد السودانی، نخست وزیری عراق در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال از حضور نیروهای آمریکایی در کشورش دفاع کرد و گفت که هیچ جدول زمانی برای خروج نظامیان آمریکایی تعیین نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق از طریق پیامی که با نماز یکپارچه فرستاد، نشان داد که تلاش می‌کند بار دیگر به روند سیاسی بازگردد و فعالیت سیاسی خود را مجدداً بعد از یک دوره وقفه از سربگیرد.

وب‌گاه عصر ایران

هدف از این یادداشت‌های تفاهم که تحت نظارت محمد بن زاید، رئیس امارات و یون سوک یول، رئیس جمهور کره جنوبی امضا شد، تقویت پایه‌های همکاری مشترک بین دو کشور است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد بن زاید» رئیس امارات امروز دوشنبه دبیر کل شورای امنیت ملی این کشور را برکنار و فرد دیگری را به جای او منصوب کرد. خبرگزاری امارات (وام) گزارش داد که بن زاید طی فرمانی «سیف سلطان العریانی» دبیر کل شورای عالی امنیت ملی را از سمتش برکنار و او را به عنوان مشاور دیوان ریاست امارات تعیین کرد. بر اساس این گزارش، بن زاید همچنین طی فرمانی «علی محمد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس امارات متحده عربی، علی محمد حماد الشامسی را به عنوان دبیر شورای امنیت ملی امارات منصوب کرد.

وب‌گاه عصر ایران

محمد بن زاید، سیف سلطان العریانی را از دبیری شورای امنیت ملی برکنار و علی محمد حماد الشامسی را جایگزین وی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«محمد بن زاید آل نهیان» طی فرمانی سرلشگر «عیسی سیف محمد المزروعی» را به عنوان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امارات متحده عربی جانشین «حمد محمد ثانی الرمیثی» کرده است.