یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، غفیلی با کنایه به رفتار خشونت‌آمیز بن سلمان با علما در توئیتر نوشت: «آیا بن سلمان همانند جرج نادر از علمای بزرگ، استقبال می‌کند؟» گفتنی است؛ جرج نادر تاجر مشهور لبنانی - آمریکایی است که به عنوان رابط غیررسمی بین سیاستمداران واشنگتن و مقامات خاورمیانه، نقش ایفا می‌کند. فساد اخلاقی و آزار جنسی کودکان در زندگی جرج نادر ننگی همیشگی بوده است که...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه دیلی میل، تیلور گرین پنجشنبه شب در توییتی نوشت: دلیلی دیگر برای استیضاح جو بایدن. رئیس‌جمهور آمریکا ویکتور بوت دلال اسلحه روسی را معامله کرد، یک تفنگدار آمریکایی را در زندان روسیه رها کرد و یک بسکتبالیست حرفه‌ای را به خانه آورد. او افزود: ویکتور بوت اکنون چند نفر را خواهد کشت، چون بایدن او را آزاد کرده است؟ گرینر روز پنجشنبه...

خبرگزاری دانا

سخنگوی کاخ سفید گفت: عربستان و امارات در مذاکرات میان آمریکا و روسیه درباره تبادل زندانیان مشارکت نکردند. مذاکرات تنها میان مسکو و واشنگتن بود و هیچ‌گونه میانجی‌گری وجود نداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده جمهوری‌خواه کنگره خواستار استیضاح جو بایدن رئیس جمهور آمریکا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ملا یعقوب مجاهد، سرپرست وزارت دفاع طالبان با رئیس امارات در ابوظبی دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه عصر ایران

اسحاق هرتزوگ رئیس اسرائیل پس از دیدار و گفت‌وگو با محمد بن زاید رئیس امارات در ابوظبی در توییتی نوشت: از دیدار با دوستم محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات خوشحالم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی پس از دیدار با محمد بن زاید، رئیس امارات مدعی شد که توافقنامه‌های عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی، هدیه‌ای ارزشمند برای رژیم اسرائیل و منطقه است!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بن زاید بعد از گذشت دو سال از پایان تحریم چهار کشور امارات، عربستان، مصر و بحرین علیه قطر امروز وارد دوحه شد.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر قطر با رئیس امارات درباره روابط دوجانبه و اقدام مشترک میان شورای همکاری خلیج فارس گفتگو کردند.

وب‌گاه عصر ایران

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی امروز وارد ابوظبی شد و در فرودگاه مورد استقبال «عبدالله بن زاید» وزیرخارجه امارات متحده عربی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معترضان بحرینی پرچم اسرائیل و تصویر اسحاق هرتزوگ رئیس این رژیم را که به منامه سفر کرده است، به آتش کشیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بهترین بازیکن مسابقه امشب آلمان مقابل کاستاریکا بدون شک کای هاورتز بود که سه گل پایانی آلمان را با فولکروگ ستاره جدید مانشافت سهیم شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شرکت ملی نفت ابوظبی برای تسریع افزایش ظرفیت تولید نفت تا پنج سال آینده، سرمایه‌گذاری را به 150 میلیارد دلار تقویت می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق آنچه در اطلاعیه سنتکام آمده است، دو موشک یا پرتابه به سمت یک «پایگاه گشت‌زنی» آمریکا را در اواخر شب جمعه در نزدیکی شهر الشدادی در شمال شرق سوریه شلیک شد.