یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

وب‌گاه عرشه آنلاین

پوتین پس از دیدار با محمد بن زاید رئیس امارات متحده عربی وی را تا کنار خودرو بدرقه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه در دیدار سه‌شنبه خود با رئیس امارات، اورکتش را به بن زاید داد تا از وی دربرابر سرما محافظت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رضوی توضیح داد: به علت غیرعملیاتی شدن باند 29 راست فرودگاه مهرآباد، دو پرواز مجبور به فرود در فرودگاه امام خمینی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پوتین در جریان دیدار با بن زاید که در سفر رسمی به روسیه رفته است، گفت: از تلاش های میانجی گرایانه شما که منجر به حل و فصل تعدادی از مسائل مهم انسانی شده است، قدردانی می کنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهوری روسیه و محمد بن زاید درباره آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی در شهر سن پترزبورگ گفتگو کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مقام های امنیتی کرد سوری گفت که در جریان حمله هواپیماهای بدون سرنشین ائتلاف علیه داعش به رهبری ایالات متحده به شمال شرق روسیه، یک شبه نظامی وابسته به گروه داعش کشته شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس امارات برای دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به مسکو سفر می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد بن زاید آل نهیان» رئیس امارات فردا سه‌شنبه برای دیدار با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه به مسکو می‌رود. خبرگزاری امارات (وام) گزارش داد که بن زاید در این سفر با پوتین دیدار و درباره روابط دوستانه دو کشور، پاره‌ای از مسائل و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی دارای اهتمام مشترک گفتگو خواهد کرد. طبق گزارش وبگاه «الخلیج اونلاین»، سفر بن زاید...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت مراسم امضای توافقنامه الحاق سرزمین‌های جدید به روسیه فردا [30 سپتامبر] در تالار سنت جورج کاخ بزرگ کرملین انجام خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی سفر رئیس امارات به عمان، مقامات دو کشور 16 توافق‌نامه و سند همکاری در زمینه‌های مختلف امضا کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قرار است صدراعظم آلمان امروز (یک شنبه) با «محمد بن زاید آل نهیان» رئیس امارات دیدار و گفت‌وگو داشته باشد. وی پس از این سفر از ابوظبی عازم قطر خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صدراعظم آلمان در سفر فردای خود به عربستان سعودی درباره توافق هسته‌ای با ایران با مقامات عربستانی به رایزنی خواهد پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسپایدر یک سامانه دفاع هوایی است که بر موشک‌های هوا به هوای python و Derby استوار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیدار از پیش برنامه‌ریزی شده میان نخست‌وزیر جدید انگلیس و جو بایدن در لندن لغو شد اما این درحالیست که گفت‌وگو این نخست‌وزیر با محمد بن سلمان و دیگر رهبران جهان پیش از تشییع جنازه ملکه الیزابت در روز دوشنبه همچنان پابرجا باقی مانده است.