یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«محمد بن زاید آل نهیان» رئیس امارات که به پاریس سفر کرده است با «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه دیدار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری امارات (وام) گزارش کرد که بن زاید و ماکرون فرصت‌های توسعه همکاری در زمینه‌های مختلف و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را بررسی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد بن زاید، حاکم امارات با امانوئل ماکرون دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور فرانسه قرار است رئیس دولت امارات درباره منابع نفت و گازوئیل گفتگو می‌کند.

وب‌گاه الف

امارات متحده عربی بعد از هفت سال تصمیم گرفته بار دیگر سطح روابط خود با ایران را در عرصه سیاسی گسترش دهد و این روابط را به سطح سفیر ارتقا دهد؛ چنان که در همین راستا روز جمعه "24 تیرماه" انور قرقاش، مشاور رئیس دولت امارات در امور دیپلماتیک در گفت‌وگویی رسانه ای خبر داد که ابوظبی به دنبال فرستادن سفیر به تهران و از سرگیری روابط با ایران است.

خبرگزاری دانا

جوبایدن رییس جمهوری آمریکا شنبه شب در جده عربستان در دیدار با محمد بن زاید آل نهیان رییس امارات متحده عربی، از وی به خاطر رفع موانع، برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی و تعمیق همکاری با سایر کشورهای منطقه قدردانی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر خارجه سعودی: برای روابط عادی، دست ما به سمت ایران دراز است.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه عصر ایران

این دعوت در حاشیه نشست امنیت و توسعه جده در عربستان سعودی و طی دیدار دو طرف صورت گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، گروه حقوق بشری «داون» مستقر در ایالات متحده آمریکا اعلام کرده است که مقام‌های امارات عربی متحده، «عاصم غفور» شهروند آمریکایی و وکیل حقوق بشر که پیش از این وکالت «جمال خاشقچی» روزنامه‌نگار منتقد عربستانی را برعهده داشت، بازداشت کرده‌اند. طبق گزارش خبرگزاری رویترز، غفور خود یکی از اعضای گروه حقوق بشری داون است و یکی از مقام‌های آمریکایی امروز...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «انور قرقاش» وزیر مشاور رئیس امارات عربی متحده در امور خارجه امروز (جمعه) گفت درحال انجام فرآیند اعزام سفیر به جمهوری اسلامی ایران هستند. به نوشته خبرگزاری «رویترز»، قرقاش در اظهاراتی توضیح داد: «گفتگوی ما [با ایران] ادامه دارد. در حال اعزام سفیر به تهران هستیم. همه حوزه‌های بازسازی پل‌های [ارتباطی] ادامه دارد». وی در واکنش به گزارش‌ها درباره...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد بن زاید آل نهیان، رئیس جدید امارات هفته پیش رو برای رایزنی در مورد تقویت روابط دوجانبه به فرانسه خواهد رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جدید امارات، در اولین سفر خارجی رسمی از زمان تصدی قدرت در ماه مه گذشته، به فرانسه می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دارایی اسرائیل ابراز امیدواری کرد که سفر هفته جاری جو بایدن به منطقه، منجر به شکل‌گیری بازار مشترک خاورمیانه شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت امارات متحده عربی اعلام کرد به اتباع خود که دارای درآمد محدودی هستند، تا 25 هزار درهم یارانه معیشتی پرداخت می‌کند.