یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا ماه گذشته از ولیعهد امارات به دلیل واکنش دیرهنگام ایالات متحده نسبت به حملات انصارالله یمن به امارات عذرخواهی کرد.

وب‌گاه الف

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا، به دلیل واکنش کشورش به حملات چندی پیش ارتش و نیروهای مردمی یمن به امارات متحده عربی از ابوظبی عذرخواهی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بلینکن در جریان نشستی در ماه گذشته در مراکش، نامه رسمی مبنی بر عذرخواهی به دلیل تاخیر در پاسخ به حملات ارتش و نیروهای مردمی یمن را خطاب به محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد این کشور صادر کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روز گذشته (سه‌شنبه) مقامات امارات عربی متحده و شاه اردن انتخاب شدن «شهباز شریف» به عنوان نخست‌وزیر پاکستان را به وی تبریک گفتند. طبق گزارش خبرگزاری «آناتولی» و به نقل از خبرگزاری رسمی دولت امارات، «خلیفه بن زاید آل نهیان» حاکم ابوظبی و رئیس دولت، «محمد بن راشد» حاکم دبی و نائب‌رئیس دولت و «محمد بن زاید»، ولی عهد ابوظبی در پیام‌های رسمی جداگانه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسین امیرعبداللهیان گفت: ما جز خیر و امنیت و پیشرفت برای همسایگان، منطقه و امارات نمی‌خواهیم، اما صهیونیست‌ها ریشه ناامنی در منطقه بوده و هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آنتونی بلینکن اعلام کرد، آمریکا در حال بررسی ارسال «سلاح‌های جدید» به اوکراین است.

خبرگزاری دانا

واکنش گسترده اهالی جامعه به قرعه ایران در جام جهانی ثابت می کند که نبرد با دول متخاصم امریکا و انگلیس تا چه اندازه برای مردم ایران اهمیت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که جو بایدن برای تعدیل قیمت انرژی دستور آزاد سازی بخشی برای باز کردن ذخایر استراتژیک نفت ایالات متحده را داده، امارات و عربستان هم‌چنان در برابر تولید نفت مقاومت می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه صهیونیستی اسرائیل هیوم در گزارشی نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در آخرین دوره ریاست خود به دنبال اجرای طرحی منطقه ای به همراه برخی کشور های عربی بوده است که این ابتکار عمل مبنی بر تعامل جهانی با دولت سوریه و به رسمیت شناختن نظام بشار اسد در مقابل خروج نیروهای ایرانی از سوریه بوده است اما نفتالی بنت، نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی این ابتکارعمل را متوقف...

خبرگزاری ایسنا

یک رسانه صهیونیستی اعلام کرد که نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به دنبال اجرای طرحی بوده که بر اساس آن نظام بشار اسد از سوی جامعه جهانی به رسمیت شناخته شود و در مقابل، او نیروهای خارجی از جمله مستشاران ایرانی را از سوریه اخراج کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمیدرضا دهقانی، سفیر ایران در قطر که در مراسم قرعه کشی مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 که در دوحه برگزار شده، شرکت کرده است در صفحه توییتر خود اظهارات کنایه‌آمیزی را نوشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: روز گذشته مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتبال 2022 در دوحه قطر برگزار شد و بر اساس این قرعه کشی ایران با قرار گرفتن در گروه B با تیم‌های انگلیس - آمریکا - برنده پلی‌آف (ولز / اسکاتلند / اوکراین) هم گروه شد.

خبرگزاری ایسنا

روز گذشته مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتبال 2022 در دوحه قطر برگزار شد و بر اساس این قرعه کشی ایران با قرار گرفتن در گروه B با تیم‌های انگلیس - آمریکا - برنده پلی‌آف (ولز / اسکاتلند / اوکراین) هم گروه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلاش خود را برای میانجیگری بین اوکراین و روسیه متوقف کرده است که تعلیق این تلاش‌ها به حملات اخیر فلسطینیان مربوط می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات آمریکایی می‌گویند وزیر امور خارجه ایالات متحده در دیدار با شیخ محمد بر اهمیت همزمان امارات و عربستان تاکید کرده و درباره ایران، یمن، بازارهای جهانی انرژی و برقراری مجدد روابط امارات و سوریه به گفت‌وگو نشسته است.