یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

خبرگزاری مهر

در روزهای گذشته آمریکا و رژیم صهیونیستی بواسطه‌ی برگزاری سه نشست با حضور برخی از سران کشورهای منطقه به دنبال تشکیل جبهه‌ای متحد علیه ایران بودند که این نمایش مضحک در همان ابتدا شکست خورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حساب توئیتر خود از ورود خود به خاک اوکراین خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آنتونی بلینکن در راستای تلاش برای کاهش اختلافات با متحدان سنتی واشنگتن در مورد نفت و بحران اوکراین، با محمد بن زاید، ولی‌عهد ابوظبی در مراکش ملاقات می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت خارجه بحرین اعلام کرد: عبداللطیف الزیانی توافق همکاری با لاپید امضا کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه گفت: هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هدیه‌ای به رژیم‌کودک کش در تداوم کشتار مردم و اشغال فلسطین است

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه‌ای نشست پیش روی وزیران خارجه آمریکا، رژیم صهیونیستی، مغرب، امارات و بحرین در منطقه النقب در سرزمین‌های اشغالی را محکوم کرد. به گزارش المیادین، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد: اسرائیل برای تکمیل یهودی‌سازی قدس، الحاق کرانه باختری و تخصیص آن به عنوان عمق استراتژیک برای شهرک سازی با...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزرای خارجه چهار کشور عربی مصر، امارات، بحرین و مغرب امروز یکشنبه در اجلاسی که با حضور «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا در منطقه اشغالی نقب برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند. «داود شهاب» از رهبران جنبش جهاد اسلامی مشارکت وزرای خارجه عرب در این اجلاس را محکوم کرد و آن را یکی از نمادهای سازش و همکاری دانست...

خبرگزاری ایسنا

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ایران را تنها حامی راستین مقاومت فلسطین عنوان کرد و گفت: ایران با وجود همه اقدامات دشمن، در موضع خود صلابت داشته و همواره به حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اصرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره مسائل اوکراین، توافق هسته‌ای ایران و دیگر مسائل بین‌المللی عازم فلسطین اشغالی، مراکش و الجزایر می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

نخست وزیر امارات و حاکم دوبی امروز (پنجشنبه) آغاز فعالیت دومین نیروگاه هسته‌ای این کشور در منطقه براکه در ابوظبی را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک رسانه صهیونیستی جزئیات ادعایی بیشتری از نشست سه‌جانبه سران رژیم صهیونیستی، مصر و امارات در شرم‌الشیخ ارائه کرده است.

خبرگزاری دانا

نفتالی بنت در یک سفر برنامه ریزی نشده برای دیدار با عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر وارد این کشور شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عصر صلح آمریکایی (Pax Americana) اگر هم منقضی نشده باشد، دست‌کم با تهدید جدی از سوی دشمنان بزرگ نظم بین‌المللی لیبرال غربی مواجه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس جمهور سوریه برای اولین بار در 11 سال گذشته و از زمان آغاز جنگ در کشورش به یک کشور عربی سفر کرد.

خبرگزاری دانا

خبرگزاری رسمی سوریه از سفر بشار اسد رئیس جمهور این کشور به امارات متحده عربی پس از مدت ها قطع روابط بین دو کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادینوز: ولیعهد ابوظبی و نخست‌وزیر انگلیس در مورد «مشارکت برای آینده» بین دو کشور و ثبات بازارهای جهانی انرژی دیدار و گفت‌وگو کردند.