یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان برای تسلیت درگذشت رئیس فقید امارات با محمد بن زاید رئیس جدید این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور طی پیامی انتخاب رئیس جدید دولت امارات متحده عربی را تبریک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتخاب شیخ محمد بن زاید آل نهیان به عنوان رئیس جدید دولت امارات متحده عربی اظهار امیدواری کرد که سنگ بنای توسعه و پیشرفت روابط دو کشور که در زمان رئیس فقید این کشور بنیان نهاده شد، در راستای منافع دو کشور گسترش روزافزون یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیدابراهیم رئیسی در پیامی انتخاب شیخ محمد بن زاید آل نهیان به عنوان رئیس جدید دولت امارات متحده عربی را تبریک گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور کشورمان در پیامی انتخاب شیخ محمد بن زاید آل نهیان به عنوان رئیس جدید دولت امارات متحده عربی را تبریک گفت.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتخاب شیخ محمد بن زاید آل نهیان به عنوان رئیس جدید دولت امارات متحده عربی اظهار امیدواری کرد که سنگ بنای توسعه و پیشرفت روابط دو کشور که در زمان رئیس فقید این کشور بنیان نهاده شد، در راستای منافع دو کشور گسترش روزافزون یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمهور در پیامی با تبریک انتخاب شیخ محمد بن زاید آل نهیان به عنوان رئیس جدید دولت امارات متحده عربی اظهار امیدواری کرد که سنگ بنای توسعه و پیشرفت روابط دو کشور که در زمان رئیس فقید این کشور بنیان نهاده شد، در راستای منافع دو کشور گسترش روزافزون یابد.

وب‌گاه 55 آنلاین

محمدحسین باقی: «شیخ محمد بن‌زاید آل‌نهیان» روز شنبه 24اردیبهشت ماه به ریاست امارات متحده عربی رسید. حضور او در قدرت ظهور شاهزاده 61 ساله‌ای را رسمیت بخشید که ماهرانه از ثروت نفت کشورش استفاده و امارات را به یکی از ثروتمندترین کشورها و خود را به یکی از تاثیرگذارترین رهبران جهان عرب تبدیل کرد. «جیورجیو کافایرو» در گزارش 14می در الجزیره درباره عملکرد شیخ خلیفه و چشم‌انداز سیاست در امارات...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه کشورمان برای شرکت در مراسم درگذشت رییس فقید امارات متحده تهران را به مقصد ابوظبی ترک کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با درگذشت شیخ خلیفه بن زاید، شیخ محمد برادر او به ریاست دولت امارات متحده عربی منصوب شده است. شیخ محمد بارها از نفوذ خود برای مداخله در درگیری‌های منطقه‌ای به وسیله یکی از مجهزترین ارتش‌های خاورمیانه استفاده کرده و اکنون باید در انتظار سیاست‌های آتی حاکم جدید این شیخ نشین در جهت‌گیری‌های منطقه‌ای بود.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه کشورمان برای شرکت در مراسم درگذشت رئیس فقید امارات متحده عربی تهران را به مقصد ابوظبی ترک کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امورخارجه کشورمان لحظاتی پیش برای شرکت در مراسم درگذشت رییس فقید امارات عازم این کشور شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) در نشست هفتگی با خبرنگاران ضمن تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد. وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره سفر انریکه مورا به تهران و تحرکات رژیم صهیونیستی و اینکه در چه مرحله‌ای از توافق هستیم؟ گفت: هر موقعی که ابتکاری انجام و تحرکی در حوزه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با درگذشت شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان، رئیس امارات و حاکم ابوظبی، محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی جانشین وی شد.