یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: واشنگتن نسبت به هرگونه تحرک یکجانبه از سوی اسرائیل علیه ایران به این رژیم هشدار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) با ولیعهد ابوظبی در امارات دیدار کرد.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا از گفت و گوی تلفنی وزیر امور خارجه این کشور با همتای قطری اش درباره موضوعات مختلفی از جمله ایران خبر داد.

خبرگزاری دانا

جنبش جهاد اسلامی در واکنش به سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به امارات اعلام کرد، استقبال از نفتالی بنت مشروعیت بخشیدن به رژیم جعلی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نفتالی بنت به عنوان اولین نخست وزیر اسرائیل در سفری رسمی به امارات رفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاس خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی رژیم صهیونیستی ورود نفتالی بنت نخست وزیر این رژیم به امارات را تأیید کرد. نفتالی بنت با شیخ محمد بن زائد آل نهیان ولیعهد ابوظبی دیدار خواهد کرد. سفر بنت به امارات، سفر عالی‌ترین مقام صهیونیستی به امارات از زمان عادی سازی روابط ابوظبی با تل آویو در سال گذشته به شمار می‌رود. بنت قبل از سفر گفت که روز دوشنبه با ولیعهد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عربستان سعودی و امارات عربی متحده، شامگاه امروز (چهارشنبه)، بیانیه‌ای مشترک صادر کردند که در آن به مسائل بسیاری از جمله برنامه موشکی و هسته‌ای ایران و جنبش حزب‌الله لبنان پرداخته شده است. این بیانیه پس از پایان سفر «محمد بن سلمان»، ولی عهد سعودی به امارات عربی متحده و دیدار او با «محمد بن زاید»، ولی عهد ابوظبی صادر شده است. بر اساس گزارش خبرگزاری...

وب‌گاه الف

تحلیلگر مشهور جهان عرب معتقد است افزایش قدرت منطقه ای ایران و شکست های پیاپی آمریکا از عوامل اصلی تحرکات اخیر منطقه و اقبال کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به گشایش روابط با ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استفاده از عینک دودی توسط شیخ طحنون بن زاید مشاور امنیت ملی امارات در سفر به ایران خبرساز شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی رغم تنش‌های فراوان میان کشورهای خاورمیانه طی سال‌های گذشته، مقامات ایران و عربستان طی ماه‌های اخیر از آمادگی خود برای حل اختلاف‌ها سخن گفته‌اند و در همین راستا مذاکراتی نیز بین تهران و ریاض انجام شده است.

وب‌گاه الف

عینک دودی شیخ طحنون بن زاید مشاور امنیت ملی امارات در سفر به ایران خبرساز شده است.

خبرگزاری مهر

دانشگاه زیتونه در تونس کتاب مجموعه مقالاتی را به قلم متفکران تونسی و عربی منتشر کرده که درباره ضرورت فتوا در عصر جدید و خطرهای سرکشی مقابل فتاوی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گمانه زنی از بودجه 1401 در حالی در جریان است که به نظر میرسد تصمیمات جدیدی درباره دلار 4200 تومانی گرفته شده است.

خبرگزاری دانا

در حالی که قرار است مشاور امنیت ملی امارات فردا به تهران سفر کند، وزیر خارجه آمریکا و ولیعهد ابوظبی تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.