یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

خبرگزاری دانا

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن یکشنبه شب در توئیتی در واکنش به سفر رئیس رژیم صهیونیستی به امارات متحده عربی با بیان اینکه تجاوز به یمن در خدمت این رژیم است، نوشت: با کنار رفتن نقاب‌های دروغین از چهره حکام عرب، آرمان فلسطین به پیروزی می رسد.

خبرگزاری دانا

درحالی شبکه خبری الجزیره در پی حمله موشکی نیروهای یمنی به امارات متحده عربی به نقل از دفتر رئیس رژیم صهیونیستی از ادامه دیدار «اسحاق هرتزوگ» از امارات خبر داده است که سازمان امنیت داخلی این رژیم (شاباک) از او خواسته است که فوری این کشور را ترک کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی حماس استقبال امارات از اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و بار دیگر بر مخالفت قاطع خود با هرگونه عادی‌سازی روابط با این رژیم تاکید کرد. این جنبش امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سفر هرتزوگ به امارات در سایه تشدید حملات و جنایات اشغالگران اسرائیلی علیه ملت فلسطین، سیاست پاکسازی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انتخاب تحلیل فارن پالیسی درباره تنش جدید حوثی‌ها و امارات را منتشر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسحاق هرتزوگ در اولین سفر خود به امارات متحده عربی مورد استقبال شیخ عبدالله بن زاید آل‌نهیان، وزیر خارجه امارات، قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر پس از سفری چند ساعته، به سرعت ابوظبی را ترک کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعد حریری اخیرا از تعلیق فعالیت سیاسی خود و عدم مشارکت در انتخابات پارلمانی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های خبری اعلام کردند که ولیعهد امارات متحده عربی اخیرا از رئیس رژیم صهیونیستی دعوت کرد تا به امارات سفر کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «نفتالی بنت» نخست وزیر اسرائیل روز پنجشنبه در گفت‌وگوی تلفنی با ولیعهد ابوظبی از آمادگی این رژیم برای ارائه کمک‌های اطلاعاتی به امارات متحده عربی خبر داد.

خبرگزاری دانا

در پی فضاسازی‌های اخیر برخی کشورها علیه جنبش انصارالله یمن، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که در حال بررسی درج مجدد جنبش انصارالله یمن در فهرست سازمان‌های تروریستی خارجی است.

وب‌گاه الف

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با وزیر خارجه امارات، با محکوم کردن حمله انصارلله یمن به امارات، خواستار محکومیت بین‌المللی این حمله شد.

خبرگزاری میزان

حمله دقیق و هشمندانه انصارالله به اهداف مهم اقتصادی در امارات یک «واکنش طبیعی» و «قانونی» به روند رو به رشد مداخلات نظامی امارات در جنگ یمن است که در ماه‌های اخیر افزایش پیدا کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه پس از حمله روز گذشته یمن به امارات، پیامی برای محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی فرستاد.