یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

وب‌گاه الف

وزیر دفاع آمریکا امروز (دوشنبه) از نظامیان این کشور در پایگاه هوایی الظفره در امارات بازدید کرد.

وب‌گاه الف

یک مقام ارشد حوزه تسلیحاتی روسیه از تمایل امارات، ارمنستان و قزاقستان در خرید بالگردهای رزمی پیشرفته از روسیه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ولیعهد ابوظبی پس از دریافت جایزه صلح مؤسسه واشنگتن در امور سیاست خاور نزدیک سعی در توجیه عادی سازی روابط کشورش با رژیم صهیونیستی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عدم اجازه پرواز به یک مسافر موجب شده بود تا او به مدت 2.5 سال در فرودگاه سرگردان باشد.

خبرگزاری دانا

«رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و ««برت مک گورک» هماهنگ کننده شورای امنیت ملی آمریکا امروز در امارات با ولی‌عهد ابوظبی درباره همکاری‌های دوجانبه و تحولات منطقه گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری مهر

دانشگاه الازهر کتابخانه جدید خود در امارات را تحویل گرفت و به همین مناسبت شیخ الازهر از نقش پیشگام امارات در خدمت به اسلام و مسلمین تقدیر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری «میدل ایست آی» در گزارشی، به نقش ویژه و برجسته رهبران مصر و امارات در سرکوب حرکت‌های آزادی‌خواهانه و دموکراتیک در اقصی نقاط خاورمیانه و در عین حال اقدامات گسترده آن‌ها جهت صدور کودتا به کشورهای مختلف جهان عرب با هدف مقابله با اوج‌گیری رویه‌ها و جنبش‌های دموکراتیک مردمی پرداخته است. میدل ایست آی در این رابطه می‌نویسد: «در جریان اعتراضات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ریاست‌جمهوری سوریه سه شنبه شب اعلام کرد که بشار اسد رییس جمهور این کشور و محمد بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات متحده عربی در دمشق باهم دیدار و دو طرف بر تداوم مذاکرات و هماهنگی‌ها میان دو کشور تأکید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور ارمنستان با اشاره به سفر تاریخی خود به عربستان سعودی، اعلام کرد که به منظور ایجاد و توسعه روابط با ولی‌عهد سعودی رایزنی کرده است.

خبرگزاری دانا

یک رسانه لبنانی گزارش داد مسئولان سعودی به شخصیتهای لبنانی نزدیک به عربستان فاش کردند که بن سلمان گفته است ما در رابطه با بشار اسد و سوریه اشتباه کردیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه الدیار لبنان گزارش داد که مسئولان سعودی سیاست‌های پیشین این کشور در مناسبات با سوریه را اشتباه دانسته و از شخصیتهای لبنانی خواستند تا به سمت سوریه برگردند و بر جنبه‌های منفی مراحل قبلی غلبه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«آویگدور لیبرمن» سخنگوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که نفتالی بنت به زودی به امارات متحده عربی سفر خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع آلمانی خبر دادند که پلیس این کشور دو نظامی سابق ارتش آلمان را که قصد تشکیل گروهی از مزدوران و ارسال آن به یمن را داشته، دستگیر کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بشار اسد با ولیعهد امارات درباره روابط دوجانبه و راه‌های گسترش آن گفت‌وگو کردند.