شنبه 14 مهر 1403

محمد فرازمند

محمد فرازمند

وب‌گاه خبر آنلاین

مجمع نیروهای خط امام در بیانیه ای اعلام کرد: عدم شرکت شصت درصد واجدان شرایط و رای بیست درصد آنان به پزشکیان حاکی از نارضایتی هشتاد درصد مردم از وضع موجود و تمایل آن‌ها به اصلاح روندهای جاری در اداره کشور است.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعی از مقامات و سفرای فعلی و پیشین وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای شهادت رییس جمهور، وزیر امور خارجه و دیگر همراهانشان را تسلیت گفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه ایران از سفر به عربستان در روزهای آینده خبر داد. یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، در خبری اختصاصی به «دنیای‌اقتصاد» گفت: این سفر برای روز پنج‌شنبه 26مرداد برنامه‌ریزی و ملاقات با محمد بن‌سلمان، ولیعهد سعودی - با توجه به ملاقات وزیر خارجه عربستان با رئیس‌جمهور ایران در تهران - تنظیم شده است. این دیدار نخستین سفر رسمی یک مقام بلندپایه جمهوری اسلامی به عربستان پس از نزدیک...

وب‌گاه گسترش

سفیر جدید ایران در ترکیه، استوار نامه خود را تقدیم رییس جمهور این کشور همسایه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

«حبیب‌اله‌زاده»، «صادقی»، «توتونچی»، «آباد»، «فغانی»، «ایروش» و «سبحانی» قرار است به عنوان سفرای جدید ایران در ترکیه، استرالیا، کویت، فنلاند، سوئد، بلغارستان و ارمنستان راهی محل ماموریت شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر ایران در آنکارا با هاکان فیدان وزیر امور خارجه جدید ترکیه دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد فرازمند سفیر ایران در آنکارا با وزیر امور خارجه جدید ترکیه دیدار کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد فرازمند سفیر ایران در آنکارا در پایان ماموریت خود با معاون وزارت خارجه ترکیه دیدار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرضا عنایتی دستیار وزیر و مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران راهی ریاض می‌شود. «دنیای‌اقتصاد» روز یکشنبه 27 فروردین پیش‌بینی کرد که از میان گزینه‌های مطرح برای تصدی سفارت ایران در عربستان سعودی، علیرضا عنایتی را اصلی‌ترین و محتمل‌ترین گزینه برای این ماموریت ارزیابی کرد. بر اساس توافق 19 اسفند مقامات امنیتی دو کشور به میزبانی چین و سپس دیدار وزرای...

خبرگزاری مهر

سفیر ایران در ترکیه گفت: مسأله فلسطین، بیت المقدس و قدس شریف، در رأس همه مسائل سیاسی جهان اسلام، فارغ از تفاوت‌های زبانی و نژادی قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تجدید روابط ایران و عربستان سعودی پس از هفت سال قطع روابط دیپلماتیک با وساطت و میزبانی چین که منجر به سفر متقابل هیات‌های فنی دو کشور برای بازگشایی سفارتخانه‌ها در تهران و ریاض و سرکنسولگری‌ها در مشهد و جده شده است، گمانه‌زنی‌ها از سفیر احتمالی ایران در پادشاهی سعودی با توجه به اهمیت و وزن عربستان در منطقه خاورمیانه و حتی فراتر از سطح منطقه‌ای را به میان آورده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا در مهمانی افطار سالانه «حزب سعادت» ترکیه با حضور روسای احزاب ترکیه و سفرای کشور‌های اسلامی شرکت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سفیر کشورمان در ترکیه از بازگشت حدود 100 نفر از دانشجویان مقیم شهرهای «دیاربکر» و «غازی عینتاب» به ایران داد.

خبرگزاری مهر

سفیر کشورمان در ترکیه از بازگشت حدود 100 نفر از دانشجویان مقیم شهرهای «دیاربکر» و «غازی عینتاب» به ایران داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد فرازمند با بیان این که شهرداری مالاتیا همکاری خوبی برای پیگیری وضعیت دارد و مرتب به ما اطلاع رسانی می‌کند، تصریح کرد: هنوز تعدادی در زیر آوار هتل محل سکونت ورزشکاران زنده هستند و آواربرداری ادامه دارد.