شنبه 14 مهر 1403

محمد فرازمند

محمد فرازمند

خبرگزاری مهر

سفیر ایران در آنکارا گفت: ایران در هیچ مناقشه منطقه‌ای، نگاه قومیتی ندارد و معتقد نیستیم که با نگاه قومیتی می‌توان مسائل را عادلانه حل و فصل کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در ترکیه با رئیس سازمان دیانت این کشور طی نشستی ویدئویی درباره آخرین وضعیت مسئله فلسطین به رایزنی پرداخت.

خبرگزاری مهر

ادارات مرکزی وزارت امور خارجه موظفند با همراهی تنگاتنگ با نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در ترکیه در جهت حل مشکلات و مسائل ایرانیان مقیم این کشور تلاش کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه بر رسیدگی بهتر به مسائل دانشجویان و ایرانیان مقیم ترکیه تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه بر رسیدگی بهتر به مسائل دانشجویان و ایرانیان مقیم ترکیه تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا

معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه در گفت‌وگوی وبیناری با «محمد فرازمند» سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا، «جواد معبودی فر» سرکنسول ایران در استانبول، «سجاد سلطان زاده» سرکنسول ایران در ارزروم و یکی از همکاران سرکنسولگری ایران در طرابوزان، درباره روش‌های بهتر ارائه خدمات به ایرانیان مقیم ترکیه به ویژه دانشجویان، و تجار و کمک به زندانیان ایرانی در این کشور، رایزنی و تبادل...

خبرگزاری مهر

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: روابط حسنه مرزی بین مرزبانان دو کشور ایران و ترکیه برقرار است و بر این باور هستیم که همکاری و تعاملات را بیش از پیش گسترش دهیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: روابط دوستانه مرزی بین مرزبانان دو کشور ایران و ترکیه برقرار است و بر این باور هستیم که همکاری و تعاملات را بیش از پیش گسترش دهیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده کشورمان با وزیر کار، خانواده و سیاست‌های اجتماعی ترکیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، «محمد فرازمند» سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا در صفحه توئیترش از گفتگو با دبیرکل حزب وطن ترکیه خبر داد. وی نوشت: در گفتگو از طریق ویدئو کنفرانس با آقای پرینجک دبیرکل حزب وطن در خصوص مسائل منطقه‌ای به ویژه تحولات فلسطین و ضرورت موضع متحد کشور‌ها و احزاب آزادیخواه و عدالت طلب در مقابل طرح معروف به معامله قرن تبادل نظر شد. وی افزود: دبیرکل حزب...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرکل حزب وطن ترکیه در گفت‌وگو با سفیر ایران تحریم‌های غیر قانونی آمریکا را محکوم و با دولت و مردم ایران در مبارزه همزمان با شیوع کرونا و تحریم‌ها اعلام همبستگی کرد.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - آنکارا - محمد فرازمند سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه گفت: دولتها و ملتهای منطقه باید متکی به منابع و امنیت خود باشند و خودمان باید با همکاری هم امنیت منطقه را تامین کنیم.

خبرگزاری میزان

رییس دفتر رییس‌جمهور در مکالمه تلفنی با وزیر تجارت ترکیه راه‌های رفع موانع حمل‌و‌نقل از طریق مرزهای زمینی و فعال کردن تبادلات تجاری دو کشور را بررسی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در گفتگوی تلفنی با سفیران جمهوری اسلامی ایران در کشورهای ترکیه، یونان، رومانی و بلغارستان از تلاش‌ها به منظور فراهم‌کردن شرایط بازگشت 33 راننده و 26 کامیون ایرانی گرفتار در کشورهای اروپایی قدردانی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایسنا

سفیر کشورمان در ترکیه گفت: تاکنون ترکیه، چین، پاکستان، روسیه، لبنان، اتحادیه اروپا و سازمان ملل خواستار لغو تحریم‌های یکجانبه آمریکا شده‌اند.